Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 4-тарау Достық пен татулық- таптырмас бақыт. |
|||||
Күні : |
Педагогтің аты-жөні: Асылбекова Л.Ж. |
|||||
Сынып: 8 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
Сабақтың тақырыбы: 1. «Жерұйық» фильмі-ортақ тағдыр белгісі |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
8.1.5.1 тірек сөздер, автор көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтау 8.2.5.1 пікірталасқа қатысушылар берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдеу және қойылған сұрақтарға еркін жауап беру |
|||||
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: тірек сөздер, автор көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтай алады; пікірталасқа қатысушылар берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдейді және қойылған сұрақтарға еркін жауап береді. |
|||||
Тілдік мақсаттар |
Жылат, қиыншылық, жан, татулық, ынтымақтастық, жанашыр, парасатты, адалдық. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы
|
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Сиқырлы сөз – Иә» Мақсаты:көңіл-күйді көтеру, өзіне деген қалыптасқан қатынастан шығу. «Мадақтар бұрқасыны» тәсілі.Оқушылар 1 минутта бір парақ қағазға ұстазына естігісі келетін мадақтарды жазады, көршісімен алмасып,бір-бірінің жазғандарын оқып береді.Қызығушылықты ояту.Оқушыларға тірек сөздердің қиындыларын береді.Оқушылар әріптерден Сабақтың басы арман ,бақыт,қуаныш сөз құрайды,құралған тірек сөздерге қатысты өз ойларын айтады,кластер құрайды. Үй жұмысын тексеру Тыныш сұрау Мұғалім бір не бірнеше оқушыдан үй тапсырмасын ақырын дауыспен сұрайды, ал басқа оқушылар дайындала береді. Бұл әдіс көп тапсырма берілген жағдайда оқушыларға қайталау мүмкіндігін туғызады. Оқушыларға қызықты болуы үшін әртүрлі әдісті қолдана берген жөн. |
«Смайликтер»
|
Слайд
Үлестірмелі топтамалар
Интербелсенді тақта
|
|||
Сабақтың ортасы
|
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс.
Айтылым Жазылым 1- тапсырма Жеке жұмыс
Жазылым Қосымша тапсырма Жеке жұмыс
Жазылым Айтылым 2- тапсырма Жеке жұмыс ЕББҚ:(Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) (даралап оқыту тәсілі арқылы) Тапсырма орындауда «Аяқталмаған сөйлем» әдісі қолданылады. Жеке қажеттілгі бар оқушы (төмен деңгейлі)«қолдау» әдісі арқылы саралау жүргізіледі Жазылым Айтылым 5-тапсырма Топтық жұмыс
Тыңдалым Айтылым 6- тапсырма Жұптық жұмыс
4-тапсырма Оқылым Айтылым
|
Тыңдалым,айтылым. Сөздікпен жұмыс:Жаңа сөздермен таныстырады,аудармасын айтады,оқиды,оқушыларға қайталатады,сөздік дәптермен жұмыс жасатады. Жылат-доводить до слез Қиыншылық-трудность Жан-душа Татулық-дружба, согласие Ынтымақтастық-сотрудничество Жанашыр-заботливый Парасатты-разумный Адалдық-честность Айтылым Сұрақтарға жауап бер. 1.Қандай қазақстандық режиссерлерді білесің бе? 2.Қазақ халқының тарихына байланысты қандай фильмдерді көрдің? 3.Қазақстандағы халықтар достығы бейнеленген қандай фильмдерді білесің? 4. Суретке қара. Олар қай фильмнің кейіпкерлері? Жазылым Айтылым Суреттер бойынша әңгімеле. Суреттерден не көріп тұрсың? Өз жұбыңа сұрақтар қой.Сұрағыңда отандық фильмдер, актер, татулық, бірлік, т.б. сөздері мен сөз тіркестері болсын. Жазылым Соңғы жылдары Қазақстанда қандай фильмдер шығарылды? Сызбаға жаз. Ол фильмдер не туралы? Қысқаша айт. Айтылым Төмендегі тірек сөздерді қатыстырып, Қазақстандағы халықтар достығы жайында шағын мәтін құрап жаз. Тірек сөздер: жылат, қиыншылық, жан, татулық, ынтымақтастық, жанашыр, парасатты, адалдық. Айтылым Диалогты тыңдап, сұраққа жауап бер. Парталас досымен жұптасып тақырып бойынша сұхбаттасады. Айтылым Сөйлемдегі көп нүктенің орнына қажет сөздерді мұғалімнің көмегімен орыс тіліне аудар.Шартты рай формасындағы сөздерді тауып, оның қандай шартты мағына білдіріп тұрғанын айт. |
«Шапалақ»
Дескриптор
-Суреттеп жазады -Әңгімелейді.
«Бас бармақ»
Дескриптор -Топтастырады -Түсіндіреді -Талқылайды
«Екі жұлдыз, бір тілек»
Дескриптор 4 балл -Түсіндіреді -Талқылайды «Бас бармақ»
Дескриптор 3 балл -Мәтін құрайды -Сұхбат құрады «Блоб ағашы»
|
Оқулық сөздік слайд
АКТ,портрет, суреттер, тірек сызбалар
Слайд Оқулық
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.
Оқулық
слайд
Кесте
Таратпалар |
||
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 3-тапсырма |
|
||||
Кері байланыс
|
Өз деңгейлерін анықтайды. «Бес саусақ» тәсілі арқылы кері байланыс |
|
||||
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. |
|||||