Жарқайың ауданы бойынша  білім бөлімі " Зерноград ауылының негізгі орта мектебі! коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Зерноград" отдела образования по Жаркаинскому району

СоцСети

Қамқоршылық кеңесі

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ата-аналарға арналған тренинг элементтері бар сабақ. "Сіз балаңызбен қарым-қатынас жасай аласыз ба?»

11.10.2024

Ата-аналарға арналған тренинг элементтері бар сабақ.

"Сіз балаңызбен қарым-қатынас жасай аласыз ба?»

Аудитория: оқушылардың ата-аналары

Педагог-психологтың мақсаты:

Ата-аналарға психологиялық білім беру.

Ата-ананың жеткіліксіз позициясын өзгерту.

Ата-ана стилін үйлестіру.

Педагог-психолог: дәстүр бойынша біз сәлемдесуден бастаймыз.

Сәлемдесу. "Шар" Жаттығуы

 (Допқа шеңбер бойымен өтіп, өз атыңызды атаңыз және сабаққа қандай үмітпен келгені туралы бірнеше сөз айтыңыз.)

"Қарым-қатынас"ұғымымен жұмыс.

 Сөйлемді аяқтау жаттығуы

Педагог-психолог: бастау үшін балаңызбен қарым-қатынас сіз үшін не екенін білейік? Мен сөйлемді бастаймын, ал сіз оны сатқындықпен жалғастырасыз, бір-біріңізге доп:

"Менің баламмен сөйлесу-бұл ақыл "

"Мен баламен диалог арқылы оған ақыл-ой сезімін беремін "

 Педагог-психолог: қорытындылайық: сіздің балаларыңыз сізді жақсы көреді, сізді қызықтырады.

"Мен - айтылым", "Сен - айтылым"ұғымдарымен жұмыс

 "Барабар жауапты таңдаңыз"жаттығуы

Педагог-психолог: Мен қазір сізге жағдайлардың сипаттамасы мен жауап нұсқалары бар карталарды таратамын. Жағдайға сәйкес келетін опцияны таңдау керек. Осы жағдайлардан шығу тәжірибесімен бөлісіңіз.

Жағдай 1.

Сізде өте қиын күн болды, сіз қатты шаршадыңыз, сонымен қатар кешкі ас дайындауға тура келеді. Бала сізге хабарласып, үй тапсырмасына көмектесуін сұрайды. Сіздің реакцияңыз?

Қазір емес: көрдіңіз бе, мен жұмыс істеп жатырмын.

Бұл сен мен емес, мектепте оқисың, үй тапсырмасын өзің жаса

Мен қазір жұмыс істеп жатырмын, бірақ көп ұзамай өзімді босатамын және сізге көмектесетініме сенімдімін.

Жағдай 2

Сіз баланың бөлмесіне кіріп, заттардан жасалған полигонды көресіз. Сіз ашуланасыз. Сіздің реакцияңыз?

Мен сізге қанша рет тәртіп орнату керектігін айттым!

Заттарыңызды орнына қоймасаңыз, мен ашуланамын.

Сіз тағы да қоқыс тастадыңыз, жақсы!

Педагог-психолог: бұл жағдайларда балаға, оның іс-әрекеттеріне қатысты тиімдірек және барабар реакция "мен-мәлімдеме" болып табылады, "Сен-мәлімдемеден" айырмашылығы, ол баланы қорламайды немесе қорламайды.

Семинар.

"Мен - айтылыммын", "Сен - айтылым"рөлдік ойындары

 Педагог-психолог: енді екі рөлдік ойын өткіземіз:

бірінші рөлдік ойында біз "сіз-мәлімдемелерді" қолданамыз;

екіншісінде - "мен-сөздермін".

(ата-аналарға карточкалар таратады және жағдайларға түсініктеме береді)

Жағдайлар келесі сценарийлер бойынша дамуы мүмкін:

1. Ана: сіз қайда болдыңыз деп ойлаймын? Түн ортасынан кейінгі уақыт, сіз екі сағатқа кешігіп қалдыңыз. Сіз жай ғана сене алмайсыз! ("Сіз - мәлімдеме" арқылы шабуыл.)

Қызы: Керемет! Тек маған кіргеніңіз жөн, сен маған қалай ұрсасың! Сіз өзіңізді түсіндіруге ешқашан мүмкіндік бермейсіз! (Сонымен қатар "сіз - мәлімдеме" қолданады.)

Ана: мен сіздің түсініктемелеріңізден шаршадым. Сіз өзіңізден басқа ешкімге мән бермейсіз! ("Сіз мәлімдемелерсіз", айыптау.)

Қызы: бұл сен ешкімге мән бермейсің. Сіз маған не болып жатқанын ешқашан қызықтырмайсыз! Мен саған мүлдем немқұрайлы қараймын! Сізді тек өз тыныштығыңыз қызықтырады! (Ананың "Сен - айтқанын" жоққа шығарады және оған "Сен - айтқаныңды" тастайды, айыптаулар естіледі.)

Ана: менімен осылай сөйлесуге батылы бармаңыз! Енді сіз айдың соңына дейін қыздарыңызға бармайсыз! (Байланыс біржола үзіліп, қақтығыс біраз уақытқа созылатын сияқты.)

2.Ана: мен қатты уайымдадым! Кеш болды, Мен сенің қайда екеніңді де білмедім! (Өз сезімдері туралы хабарлайды. "Мен - мәлімдемелер" қолданылады)

Қызы: сізді алаңдатқаныңызға өте өкінемін. Автобус бұзылды, мен басқасын ұзақ күтуге тура келді, өкінішке орай телефон отырды. Рас, мен өте өкінемін.

Ана: Жарайды. Өмірде бәрі болады. Ең бастысы, сіз үйде және қауіптен тыс.

 Сенімді қарым-қатынас негіздері.

Педагог-психолог.

Есіңізде болсын, балалар өмір сүруді үйренеді:

Егер бала үнемі сынға ұшыраса, ол жек көруді үйренеді;

егер бала араздықта өмір сүрсе, ол агрессивті болуды үйренеді;

егер бала мазақ етсе, ол тұйық болады;

егер бала сөгіспен өссе, ол кінәлі өмір сүруді үйренеді.

Бірақ

егер бала толеранттылықпен өссе, ол басқаларды түсінуге үйренеді;

егер бала мақталса, ол асыл болуды үйренеді;

егер бала қауіпсіз өссе, ол адамдарға сенуді үйренеді;

егер балаға қолдау көрсетілсе, ол өзін бағалауды үйренеді;

егер бала түсіністік пен достықта өмір сүрсе, ол осы дүниеде махаббат табуды үйренеді.

 Жалпылау (ата-аналарға арналған жадынама).

Ең бастысы, ешқашан жаман көңіл-күйде тәрбиелемеңіз, жеке тұлғаны емес, әрекетті бағалаңыз, балаларда тек жақсылықты көре біліңіз, қақтығыстарды бейбіт жолмен шешіңіз.

 

 

Просмотров: 413


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст