Сабақ соңында оқушылардың рефлексиясы:
«Плюс, минус, қызықты"
Бұл жаттығуды уақыттың болуына байланысты ауызша да, жазбаша да орындауға болады.
Жазбаша орындау үшін үш бағаннан тұратын кестені толтыру ұсынылады.
"П" бағанында - "плюс"- сабақта ұнағанның бәрі, жағымды эмоциялар тудырған ақпарат пен жұмыс формалары жазылады немесе оқушының пікірінше, оған қандай да бір мақсаттарға жету үшін пайдалы болуы мүмкін.
"М" бағанында - "минус"- сабақта ұнамағанның бәрі жазылады, скучно болып көрінді, дұшпандық тудырды, түсініксіз болып қалды немесе оқушының пікірінше, оған қажет емес, пайдасыз болып шыққан ақпарат .
"Және" - "қызықты" бағанына - оқушылар сабақта үйренген барлық қызықты фактілерді, осы мәселе бойынша тағы не білгім келетінін, мұғалімге арналған сұрақтарды жазады.
Артықшылықтары |
Кемшіліктері |
Қызықты |
|
|
|