Жарқайың ауданы бойынша  білім бөлімі " Зерноград ауылының негізгі орта мектебі! коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Зерноград" отдела образования по Жаркаинскому району

СоцСети

Қамқоршылық кеңесі

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Дүниежүзілік тарих сабағын талдау

13.12.2024

Дүниежүзілік тарих сабағын талдау

 

Құралдар: "Ұлы географиялық ашылулар әлемді қалай өзгертті" презентациясы,  рефераты бар қосымша карталар, бекіту және рефлексияға арналған тапсырма карталары

Бөлім: сауда, қолөнер және әлемді дамыту

Сабақтың тақырыбы: Ұлы географиялық жаңалықтар әлемді қалай өзгертті

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

 

  • 6.2.4.3 XV – XVI ғасырлардағы саяхатшылардың негізгі бағыттарын картаға түсіру арқылы Ұлы географиялық жаңалықтардың әлем туралы идеяларға әсерін анықтау.

Сабақтың мақсаттары:

  • Ұлы географиялық жаңалықтардың себептері мен алғышарттарын біліңіз
  • Бартоломеу Диаш, Васко да Гама, Кристофер Колумб, Америго Веспучи,Ф. Магелланның ашылу картасынан түсіндіре алады
  • АҚО-ның оң және теріс салдарын талдау

 

Тарихи тұжырымдама: маңыздылығы

Сабақ түрі: жаңа білімді игеру сабағы, жаңартылған оқу бағдарламасы

 

  1. Сабақ ұйымдасқан түрде басталды, психологиялық көзқарас арқылы эмоционалды көңіл-күй жүргізілді. Сабақтың екінші кезеңінде"шақыру" кезеңі
  2. сауалнама/үй тапсырмасын тексеру өтті. Өткізу әдісі: ауызша сауалнама. Сауалнама оқушылардың жоғары дайындық деңгейін көрсетті.
  3. Келесі кезең "білімді өзектендіру немесе бастапқы ынталандырушы материал", оқушыларға салыстырмалы талдау үшін терминдермен сурет көрсетілді. Оқушылар сабақтың тақырыбын қабылдайды, сабақтың мақсаттары мен міндеттерін үйренеді.
  4. Түсіну/қолдану кезеңі, сабақтың ортасы-жаңа тақырыпты зерттеу, яғни сабақтың теориялық және практикалық бөлігі. Жаңа білімді игеруге оқушыларды іздеу жұмыстарына тарту арқылы қол жеткізілді. Әр кезеңде оқушылар қорытындылап, материалды бекітті. Оқушылар тарихи дереккөздерді зерттеп, ақпаратты талдап, қорытынды жасады.

 

Қорытынды қорытынды

Қолданылған сабақ құрылымы, әдістері мен әдістері сабақтың мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізуге ықпал етті. Әр түрлі іс-шаралар және сайып келгенде олардың тиімділігі оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруға, сабақтың мазмұнына қызығушылықтарын сақтауға ықпал етті.

 Сабақтың кезеңдері бір-бірімен қисынды түрде байланысты болды. Осы сабақты дайындау кезінде оқытуда тұлғаға бағытталған және құзыреттілікке бағытталған тәсіл бөлінді. Оқытудың ақпараттық технологияларын пайдалануға көп көңіл бөлінеді.

 Сабақта көптеген ақпарат бар. Құзыреттілікке бағытталған тапсырмаларды қолдану әрі қарай оқыту және білім беру процесінің тиімділігін арттыру үшін қажет ақыл-ой іс-әрекетін дамытуға ықпал етеді.

 Сабақтағы жақсы психологиялық атмосфера оқушылардың сабақ барысына қызығушылығының, табысқа жету жағдайларын жасаудың, мадақтау түріндегі ынталандырудың, оқушылармен ынтымақтастықтың арқасында сақталды.

 

 

 

Просмотров: 685


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст