Кәсіптік бағдар беру жоспары
«Зерноград ауылының негізгі орта мектебі» КММ
2024-2025 оқу жылына арналған
Мақсаттар:
Тапсырмалар:
Сынып жетекшісі оқушылардың іс-әрекеті мен дамуын бақылау, олардың оқу және сабақтан тыс жұмыстарының нәтижелерін зерделеу, сұрақ қою, оқушылардың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін құрастыру сияқты жұмыс әдістерін қолдана алады.
Жұмыс формалары келесідей болуы мүмкін:
1-4 сыныптар
Мамандықтар әлемі
-Ата-ананың мамандықтарымен танысу. |
- салқын кездесу сағаттары - мамандық туралы әңгіме |
- Еңбекке деген оң көзқарасты қалыптастыру. |
- жұмыс туралы әңгімелесу - сыныптан тыс жұмыстар - кәсіптік бағдар беру ойындары |
- Мамандықтармен таныстыру, мамандықтар әлемі туралы түсініктерін кеңейту. |
- мамандықтар каталогын құрастыру - кәсіптік бағдар беру ойындары - салқын кездесу сағаттары |
- Мектеп компоненті сағаттары: үйірмелер, факультативтер. |
- ойындар мен тапсырмалардағы информатика - сөйлеуді дамыту |
«Жаңа мамандықтар атласы» жүйесінде жұмыс істеу |
|
5-8 сыныптар
Болашақ мамандықты таңдау мәселесі жасөспірімдер үшін басымдыққа ие. Осы жастағы әрбір жас осы үлкен және жиі өзгеретін әлемде кім болу керектігін ойлайды. Ең бастысы, шатаспау, олардың жеке мүдделеріне, мүмкіндіктеріне, мүмкіндіктеріне сәйкес келетін дұрыс таңдау жасау. Жоғарыда айтылғандай, тренинг өткізу жасөспірімдерге болашақ мамандығы аясында өз мақсаттарын түсінуге және өз қызметін жоспарлауға, сонымен қатар басқа адамдармен қарым-қатынас жүйесін құруға мүмкіндік берудің ең тартымды тәсілдерінің бірі болып табылады.
«Тұлға – жұмыс – кәсіп» саласындағы өзін-өзі анықтау
- кәсіптік бағдар беру негіздерін қалыптастыру. |
- студенттер сауалнамасы - оқушылардың жеке психологиялық ерекшеліктерін психологиялық тестілеу (диагностикалық минимум) |
- студенттердің мамандық таңдауға байланысты өз қызығушылықтарын, қабілеттерін және әлеуметтік құндылықтарын білуі. |
-психологиялық тренингтер, тестілеу, жаттығу элементтері бар фронтальды жаттығулар - салқын сағат - кәсіптік бағдар беру ойындары. |
- Мектеп компонентінің сағаттары: элективті курстар, үйірмелер, факультативтер |
|
«Жаңа мамандықтар атласы» жүйесінде жұмыс істеу |
Профильді алдын ала дайындау
Кәсіби дайындықтың негізгі міндеті – оқу профилін таңдауға дайындық, болашақ кәсіби қызметті болжау.
9 сынып
Жоқ. |
Жұмыстың мазмұны |
Мерзімдері |
Жауапты |
1 |
2022-2023 жылдарға арналған кәсіптік дайындықтың оқу жоспарын келісу. |
тамыз |
Әкімшілік, менеджер MO |
2 |
Элективті курстар бойынша жұмыс бағдарламаларының ішкі сараптамасы. |
қыркүйек |
Мектеп директоры |
3 |
Мамандандырылған курстарды жүзеге асыру |
Жыл бойы |
Пән мұғалімдері, педагогикалық психолог, жетекші оқытушы. |
4 |
Оқу орындарына, кәсіпорындарға, мекемелерге және ұйымдарға экскурсиялар ұйымдастыру. |
Жыл бойы |
Негізгі менеджер |
5 |
9-сыныптағы ата-аналар жиналысы: элективті курстарды ұйымдастыру, одан әрі оқу бағытын таңдау. |
Жыл бойы |
Cl. жетекші, психолог, бас мұғалім |
6 |
Ақпараттық іс-шараларды өткізу: Қазақстан Республикасының оқу орындарының жәрмеңкесіне бару; Кәсіптік бағдар беру стенділерінің дизайны. |
Жыл бойы |
Cl. қолдар Психолог. |
7 |
Кәсіби бағыттылықтың диагностикасы |
Жыл бойы |
Cl. қолдар Психолог. |
8 |
Кәсіби дайындықты жүзеге асырудың нәтижелерін бақылау, түзету және қорытындылау |
Жыл бойы, сәуірге дейін |
Әкімшілік |
9 |
«Жаңа мамандықтар атласы» жүйесінде жұмыс істеуhttps://atlas.bts-education.kz/#Жүктеу |
Жыл бойы |
Сынып жетекшілері, ZDVR |
Мектепішілік іс-шаралар
Мерзімдері |
Қызмет бағыттары |
Жауапты, Қатысушылар. |
Жыл бойы |
- кәсіптік бағдар беру бұрышын жобалау -Оқу орындары туралы мәліметтер жинау. -Кәсіби мерекелерге арналған тақырыптық буклеттер шығару. -Кәсіптік бағдар беру ойындарын ұйымдастыру және өткізу. -Әр түрлі кәсіп өкілдерімен кездесулер. -Кәсіптік бағдар беру байқауларына қатысу. |
Сынып жетекшілері, ZDVR, Мұғалім – психолог. |