Атқарылған тәрбие жұмысы туралы есеп беру
2024-2025 оқу жылының қыркүйек-желтоқсан кезеңіне
«Зерноград ауылының негізгі орта мектебі» КММ
Тәрбиенің негізі – оқыту, тәрбиелеу және дамытудың бірлігі идеясын қамтитын «Толық адам» жан-жақты дамыған тұлғаның ұлттық мұраты. Тәрбиенің мәні ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде оқушылардың тұлғалық қасиеттерін қалыптастыруға жағдай жасау. Құндылықтар студенттің белгілі бір іс-әрекет әдісін таңдауға деген тұрақты сенімін білдіреді және жеке адам үшін де, бүкіл қоғам үшін де гүлденудің негізі болып табылады. Олардың өскелең ұрпақтың дүниетанымын қалыптастыруға, этикалық нормаларды сақтауға ықпалы зор.
Мектептің тәрбиелік тақырыбы:«Әлеуметтік бейімделген мәдениетті қалыптастыру
білім беру үдерісін жаңғырту негізіндегі тұлға»
Тәрбие процесінің мақсаты:мектеп оқушыларында азаматтық жауапкершілікті, руханиятты, мәдениетті, бастамашылдықты, тәуелсіздікті, төзімділікті және табысты әлеуметтік бейімделу қабілетін дамытуға ықпал ететін білім беру ортасын құру
Тапсырмалар:
- оқушыларды демократиялық, тұлғалық қадір-қасиетке, адам құқықтарын құрметтеуге, азаматтыққа, отансүйгіштікке тәрбиелеу.
- оқушылардың өз өміріне, денсаулығына, сондай-ақ айналасындағы адамдардың өмірі мен денсаулығына саналы көзқарасын қалыптастыруға ықпал ету;
- мектеп оқушыларының өзін-өзі басқаруын дамыту, олардың әртүрлі типтегі шығармашылық және қоғамдық бірлестіктердің қызметіне қатысу мүмкіндігін беру;
- мектеп дәстүрлерін сақтау және арттыру.
- жеке тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруын қамтамасыз ету мақсатында студенттерді қосымша білім беру жүйесіне тарту;
- оқушылардың отбасының оқу-тәрбие процесіне қатысуы үшін жағдай жасау, ата-аналар қоғамдық бірлестіктерін дамыту, ата-аналар қоғамдастығының белсенділігін арттыру; ата-аналар қауымдастығын мектепті бірлескен басқаруға қатысуға тарту;
Мақсаттарға қол жеткізу үшін жоспар 6 негізгі құндылықты атап көрсетеді:
Мемлекет басшысы Қ.Тоқаев «Адал адам – Адал еңбек – Адал табыс» Ұлттық Құрылтайдың үшінші отырысында негізгі құндылықтарды жария етті:
• Тәуелсіздік және патриотизм;
• Бірлік пен ынтымақ;
• Әділдік пен жауапкершілік;
• Құқықтық тәртіп;
• Еңбекқорлық пен кәсібилік;
• Жасампаздық және инновация.
Бұл құндылықтар «Біртутас тәрбие» бағдарламасының (бұдан әрі – Бағдарлама) негізі болады.
Әрбір құндылық оқу-тәрбие процесінде жүйелі түрде көрініс табады.
Жеке қабілеттерді анықтау
Педагогикалық және студенттер құрамының мүмкіндіктерін статистикалық талдау:
Сынып жетекшілерінің сандық құрамы: 8 адам.
·Үйірме және секция жетекшілерінің сандық құрамы: 3 адам.
·Сынып саны: 46 адам; (мектепке дейін 5 адаммен)
·Топ сыйымдылығы: 23 адам;
·Бөлім саны: 17 адам.
Бөлімдер
1. Үстел теннисі –басшысы Асфандияров Р.Р.
2.Шахмат –Асфандияров Р.Р.
3. Валейбол –басшысы Валиев Р.А.
4. Баскетбол –басшысы Валиев Р.А.
Мектеп сыныптарының сыныптан тыс шараларға қатысуының тиімділігі
Мектептегі тәрбие жұмысы Қазақстан Республикасының үздіксіз білім беру жүйесіндегі білім беру тұжырымдамасын ескере отырып құрастырылған.
Сыныптан тыс жұмыстардың мақсаты: тұлғаны қоғамға, әр түрлі әлеуметтік қауымдастықтарға біріктіру; мектеп оқушыларының өзін-өзі жүзеге асыру деңгейін арттыру, олардың шығармашылық, интеллектуалдық, ғылыми, көркемдік, техникалық, спорттық, коммуникативті қабілеттерін дамыту.
Мектепте ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсету орталығы жұмыс істейді. Қыркүйек-желтоқсан аралығында 4 ата-аналар жиналысы ұйымдастырылып, өткізілді.
Сынып жетекшілерімен, мектеп әкімшілігінің мүшелерімен және педагог-психологпен бірлесе отырып келесі сыныптан тыс жұмыстар ұйымдастырылып өткізілді:
Осы кезеңде атқарылған барлық іс-шаралар бағдарламаны жүзеге асыруға бағытталған «Біртутас тәрбие«2024-2025 оқу жылына арналған тәрбие жұмысының жоспарына сәйкес.
Сынып жетекшілері оқушылардың сабақтан тыс шараларға қатысуын бақылайды
Мектеп оқушылары барлық өткізілетін іс-шараларға белсенді қатысады.
Жанұясы ішкі істер бөлімінде есепте тұрған оқушыларға, сондай-ақ тәуекел тобындағы оқушыларға ерекше бақылау жүргізілуде.
Сынып жетекшілері құжаттаманы және сынып сағаттарын әзірлеуді уақтылы тапсырады, сонымен қатар оқушылардың сабаққа қатысуын есепке алады.
Ата-аналарды тәрбие үрдісіне тарту мақсатында олармен жұмысты жолға қою ұсынылады
ісі жөніндегі орынбасары: /Таболина Қ.А./