Ересектер тобына арналған оқу жұмыстарын
ұйымдастырудың технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Қатынас»
Бөлімдері: Қазақ тілі
Тақырыбы: «Үй жануарлары»
Мақсаты: «Үй жануарлары» тақырыбы бойынша сөздік қорларын кеңейту; сөз тіркестерін және сөйлемдерді құрастыруға үйрету; «мынау не?», «неше?», «қандай?» деген сұрақтарға дұрыс жауап беруге үйрету.
Сөздік қоры: жылқы, шошқа, түйе, сиыр, ит, мысық, үй жануарлары, пайдалы, үлкен
Тәсілдер кезеңдері |
Мұғалімнің іс – әрекеті |
Балалардың іс – әрекеті |
Мотивациялық – қозғаушы |
Сәлеметсіздер ме, балалар! Ертемен күнде мен Бақшаға келемін. Әр түрлі сөздерді Үйреніп, білемін.
Тілдік жаттығу: Цыплята щиплют травку – тық-тық-тық. А курочка зовет к себе Қыт-қыт-қыт. Произнесем песенку курочки «Қыт-қыт-қыт, Мында жатыр көп астық». |
Сәлеметсіз бе!
Хормен тақпақты қайталау
Хормен қайталайды |
Іздену – ұйымдастырушы |
«Аудармашы» ойыны: -Мен допты беріп сөзді орысша айтамын, сендер аударасыңдар.
- Хлеб - Мясо - Молоко
Жаңа сөздер: (жұмбақтар арқылы) Я копытами стучу, стучу. Я скачу, скачу. Грива вьется на ветру. Кто это? (жылқы – лошадь)
До того она жирна – даже шея не видна! (шошқа – свинья )
Зверь я горбатый, А нравлюсь ребятам. (түйе – верблюд)
Голодная мычит, Сытая жует. Всем ребятам молоко дает. (сиыр – корова)
Гладишь – ласкается, Дразнишь – кусается. На цепи сидит, Дом сторожит. (ит – собака)
Мордочка усатая, Шубка полосатая, Часто умывается, А с водой не знается. (мысық – кошка)
Сергіту сәті: Бала,бала,балқан, Қане қайсы алақан? Саусақтарың әйбәт, Былай-былай ойнат.
Ребята, какие у вас есть дома животные? Как надо о них заботиться?
Ойын: «Көрсет-ата» Тірек – сызба бойынша жұмыс: Тілдік жаттығулар: Қы – қы – қы – жайлауда жылқы Қа – қа – қа - мынау шошқа Түйе – түйе – көп түйе Ыр – ыр – ыр – ала сиыр Ық – ық – ық – таза мысық
|
Сыйлық (подарок) Азық-түлік (ет, май, шұжық, сүт, кәмпит)
-Нан -Ет -сүт
- Лошадь
- Свинья
- Верблюд
- Корова
- Собака
- Кошка
Балалар қайталап қимыл жасайды
- Собака, кошка
- О них надо заботиться хорошо, нельзя обижать, а надо кормить. Сурет арқылы, тақтаға шығып жұмыс істейді. Мынау жылқы Мынау сиыр
қайталайды
|
Рефлексивті – коррекциялаушы |
Сөйлем құрастыру: «Сенде не бар?» ойыны:
Ойын «Не жоқ?» балалардың көру, есте сақтау зейінін, қабілетін дамытады.
- Сау болыңдар! |
- Менде мысық бар - Менде ит бар - Менде сиыр бар
Жылқы жоқ Түйе жоқ Шошқа жоқ - Сау болыңыз. |
Күтілетін нәтиже:
Білуге тиіс: үй жануарларының атауын білдіретін сөздерді;
Талапты болу: қойылған сұрақтарға дұрыс жауап беруге,
жаттауға.
Қолынан келуі тиіс: сергіту сәттерді орындау; ойындарға қатысу.