Жарқайың ауданы бойынша  білім бөлімі " Зерноград ауылының негізгі орта мектебі! коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Зерноград" отдела образования по Жаркаинскому району

СоцСети

Қамқоршылық кеңесі

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ересектер тобына арналған оқу жұмыстарын ұйымдастырудың технологиялық картасы. Қазақ тілі сабағы "Үй жануарлары"

07.04.2017

Ересектер тобына арналған оқу жұмыстарын

ұйымдастырудың технологиялық картасы

 

Білім беру саласы: «Қатынас»

Бөлімдері: Қазақ тілі

Тақырыбы: «Үй жануарлары»

Мақсаты: «Үй жануарлары» тақырыбы бойынша сөздік қорларын кеңейту; сөз тіркестерін және сөйлемдерді құрастыруға үйрету; «мынау не?», «неше?», «қандай?» деген сұрақтарға дұрыс жауап беруге үйрету.

Сөздік қоры: жылқы, шошқа, түйе, сиыр, ит, мысық, үй жануарлары, пайдалы, үлкен 

                                                                                                                                                                   

Тәсілдер кезеңдері

Мұғалімнің іс – әрекеті

Балалардың іс – әрекеті

Мотивациялық – қозғаушы

Сәлеметсіздер ме, балалар!

Ертемен күнде мен

Бақшаға келемін.

Әр түрлі сөздерді

Үйреніп, білемін.

 

Тілдік

жаттығу:

Цыплята щиплют травку – тық-тық-тық.

А курочка зовет к себе

Қыт-қыт-қыт.

Произнесем песенку курочки «Қыт-қыт-қыт,

Мында жатыр көп астық».

Сәлеметсіз бе!

 

Хормен тақпақты қайталау

 

 

 

 

 

Хормен қайталайды

Іздену – ұйымдастырушы

«Аудармашы» ойыны:

-Мен допты беріп сөзді орысша айтамын, сендер аударасыңдар.

- Хлеб

- Мясо

- Молоко

 

Жаңа

сөздер: (жұмбақтар арқылы)

Я копытами стучу, стучу.

Я скачу, скачу.

Грива вьется на ветру.

Кто это? 

(жылқы – лошадь)

 

До того она жирна – даже шея не видна!

(шошқа – свинья )

 

Зверь я горбатый,

А нравлюсь ребятам.

(түйе – верблюд)

 

Голодная мычит,

Сытая жует.

Всем ребятам молоко дает.

(сиыр – корова)

 

Гладишь – ласкается,

Дразнишь – кусается.

На цепи сидит,

Дом сторожит.

(ит – собака)

 

Мордочка усатая,

Шубка полосатая,

Часто умывается,

А с водой не знается.

(мысық – кошка)

 

Сергіту

сәті:

Бала,бала,балқан,

Қане қайсы алақан?

Саусақтарың әйбәт,

Былай-былай ойнат.

 

Ребята, какие у вас есть дома животные?

Как надо о них заботиться?

 

Ойын: «Көрсет-ата»

Тірек – сызба бойынша жұмыс:

Тілдік

жаттығулар:

Қы – қы – қы – жайлауда жылқы

Қа – қа – қа - 

мынау шошқа

Түйе – түйе – көп түйе

Ыр – ыр – ыр – ала сиыр

Ық – ық – ық – таза мысық

 

Сыйлық (подарок)

Азық-түлік (ет, май, шұжық, сүт, кәмпит)

 

-Нан

-Ет

-сүт

 

 

 

 

 

 

- Лошадь

 

 

 

 

- Свинья

 

 

 

- Верблюд

 

 

 

 

- Корова

 

 

 

 

 

- Собака

 

 

 

 

 

- Кошка

 

 

 

Балалар қайталап қимыл жасайды

 

 

- Собака, кошка

 

- О них надо заботиться хорошо, нельзя обижать, а надо

кормить.

Сурет арқылы, тақтаға шығып жұмыс істейді.

Мынау жылқы

Мынау сиыр

 

 

қайталайды

 

Рефлексивті – коррекциялаушы

Сөйлем

құрастыру:

«Сенде не бар?» ойыны:

 

Ойын «Не жоқ?» балалардың көру, есте сақтау зейінін, қабілетін дамытады.

 

- Сау болыңдар!

- Менде мысық бар

- Менде ит бар

- Менде сиыр бар

 

Жылқы жоқ

Түйе жоқ

Шошқа жоқ

- Сау болыңыз.

 

Күтілетін нәтиже:

Білуге тиіс: үй жануарларының  атауын білдіретін сөздерді;

Талапты болу: қойылған сұрақтарға дұрыс жауап беруге,

жаттауға.

Қолынан келуі тиіс: сергіту сәттерді орындау; ойындарға қатысу.

 

 

Просмотров: 473


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст