Жарқайың ауданы бойынша  білім бөлімі " Зерноград ауылының негізгі орта мектебі! коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Зерноград" отдела образования по Жаркаинскому району

СоцСети

Қамқоршылық кеңесі

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Шағын жинақталған мектептердегі Біріккен сабақтар

14.02.2025

Шағын жинақталған мектептердегі Біріккен сабақтар

Кіріспе

Шағын жинақталған мектептер (ШЖМ) – бұл бір сыныпта әр түрлі жастағы оқушылардың саны аз болатын білім беру мекемелері. Мұндай мектептерде оқушылар мен педагогикалық кадрлардың жетіспеушілігінен мұғалімдер бірден бірнеше сыныпты қамтитын Біріккен сабақтар өткізуге мәжбүр.

Оқытудың бұл форматы әдістемелік таңдау емес, жеткіліксіз қаржыландырумен, Кадрлық проблемалармен және демографиялық жағдаймен байланысты мәжбүрлі шара болып табылады. Бұл есеп біріктірілген сабақтардың пайда болу себептерін, олардың күрделілігін және мүмкін болатын шешімдерді қарастырады.


---

1. Шағын жинақталған мектептердегі Біріккен сабақтардың себептері

Мектептердің Біріккен сабақтарды енгізуге мәжбүр болуының негізгі себептері:

1. Оқушылардың жетіспеушілігі

Ауылдық жерлерде бір сыныптағы балалар саны көбінесе 2-5 адамнан аспайды, бұл толыққанды сыныптарды қалыптастыруға мүмкіндік бермейді.

 

2. Мұғалімдердің тапшылығы

Шағын мектептерде бір мұғалім бірден бірнеше пәннен сабақ береді, ал жалақының төмендігі мен кадрлардың жетіспеушілігіне байланысты тар профильді мамандарды тарту қиын.

 

3. Ресурстарды үнемдеу

Шағын жинақталған мектептерді ұстау айтарлықтай шығындарды талап етеді, ал біріктірілген сабақтар еңбек шығындары мен оқу материалдарын азайтуға мүмкіндік береді.

 

4. Баламалардың болмауы

Ауылдық жерлерде көбінесе басқа мектептер болмайды, сондықтан оқыту сол жағдайда жүзеге асырылады.

---

2. Біріккен сабақтардың қиындықтары

Біріктірілген сабақтар білім беру процесіне үлкен қиындықтар туғызады:

1. Оқушыларды дайындаудың әртүрлі деңгейі

Мұғалім әр түрлі жастағы балаларға материалды бір уақытта түсіндіруге мәжбүр, бұл ақпарат беруді қиындатады.

 

2. Білім беру сапасының төмендеуі

Сыныптарды бір сабаққа біріктіру кезінде әр оқушыға аз уақыт бөлінеді.

Білім деңгейі толыққанды сыныптарға қарағанда төмен болуы мүмкін.

 

3. Оқу процесін ұйымдастырудағы қиындықтар

Мұғалім бір уақытта оқушылардың бірнеше тобын бақылауға, тапсырмаларды бөлуге және нәтижелерді бағалауға мәжбүр.

 

4. Мұғалімдерге жүктеме артады

Мұғалімдер әртүрлі жас топтарына бейімделіп, күрделі сабақ жоспарларын жасауға мәжбүр.

Көптеген мұғалімдер жоғары жүктеме салдарынан кәсіби күйіп қалады.

3. Мәселенің ықтимал шешімдері

Біріктірілген сабақтар мәжбүрлі шара болғанымен, олардың теріс әсерін азайтудың жолдары бар:

1. Сандық технологияларды қолдану

Интернеттегі ресурстар мен бейнематериалдар мұғалім басқа топпен жұмыс істеген кезде оқушыларға өз бетінше жұмыс істеуге көмектеседі.

 

2. Сабақтарды қиындық деңгейлері бойынша бөлу

Мұғалім кіші сыныптарға қарапайым тапсырмалар бере алады, ал үлкендерге күрделі тапсырмалар бере алады.

 

3. Өзіндік жұмыс әдістері

Топтық жұмыс, Өзін – өзі тексеруге арналған тапсырмалар, жобалар оқушыларға мұғалімнің үнемі бақылауынсыз оқуға көмектеседі.

 

4. Мемлекеттік қолдау

Шағын жинақталған мектептерді қаржыландыруды жақсарту және біріктірілген сабақтар үшін арнайы әдістемелер әзірлеу қажет.

 

Қорытынды

Шағын жинақталған мектептердегі Біріккен сабақтар ең жақсы педагогикалық әдіс емес, оқушылардың, кадрлардың және қаржыландырудың жетіспеушілігінен туындаған мәжбүрлі шара.

Қиындықтарға қарамастан, заманауи технологиялардың, жеке көзқарастың және оқу процесін сауатты ұйымдастырудың үйлесімі біріктірілген сабақтардың білім сапасына теріс әсерін азайтуға көмектеседі.

 

 

Просмотров: 491


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст