Оқиғаның қорытындысы
«Математикалық саяхат»
Мақсат:Шығармашылық және математикалық қабілеттерін анықтау; математикаға қызығушылығын арттыру
Тапсырмалар:
Түзету және тәрбиелік:сабақта алған білімдерін стандартты емес жағдайда қолдана білу.
Түзету және дамытушылық:балалардың сөйлеуін, математикалық ойлауын, зейінін, есте сақтауын дамыту.
Түзету және тәрбиелік:оқушылар арасында ұжымдық шығармашылық процесінде өзара көмек сезімін тәрбиелеу.
Күтілетін нәтижелер:
Тақырыбы:
- логикалық есептерді шығару қабілеттерін дамыту - санды бөліктерде азайту әдістемесін практикада қолдану дағдыларын бекіту - математикалық сөйлеуді, ауызша есептеу дағдыларын дамыту.
Мета-тақырып:
когнитивтік:
- математикалық тізбектерді дұрыс оқу қабілеттерін дамыту; - логикалық ойлауын, математикалық сөйлеуін, есте сақтауын дамыту;
коммуникативтік: - зейінін жинақтау қабілетін дамыту; - оқу міндетін қабылдау және оның шешімін іздеу қабілетін дамыту;
реттеуші:
- өз қызметінің және бүкіл ұжымның іс-әрекетінің нәтижелерін ұсыну қабілетін дамыту; - өз ойын толық және дәл жеткізу, өз көзқарасын дәлелдеу, сыныптастарын тыңдау қабілеттерін дамыту.
Жеке:
- адамгершілік сенімдерін қалыптастыру; - сыныптастарының пікірі қате болса да құрметтеуге үйрету.
Іс-шараға дайындық:капитандарды жасырын дауыс беру арқылы таңдау.
Жабдық:ертегілер салынған конверттер, сөзжұмбақ плакат, фломастер, бос парақтар.
Іс-шараның барысы квест ойындары.
Вед.Балалар, математикалық мерекемізді бастау үшін біз топтарға бөлінуіміз керек.
Команда 1-PLUS
Команда 2-МИНУС
Команда 3-4-ТЕҢ
Бізде үш команда болады. Мен барлығына жақындаймын, ал сендер қандай түсті алсаңдар, сол түсті картаны саласыңдар, сол түстегі үстелге отырасыңдар.
-Бүгін біз «Математика құпиялары» атты квест ойынын өткіземіз. Ол нені білдіреді? Бұл математиканың сиқырлы әлеміне бәсекеге қабілетті білім беру саяхаты. Сіз өзіңіздің қабілеттеріңізді ашуға мүмкіндік беретін қызықты тапсырмаларға жауап табуыңыз керек. Әркім өз ойымен тапсырмаларды орындайды және бұл үшін ұпай алады.
-Үстелдеріңізде жол парақтары бар, оларда біз өтетін станциялар тізімі берілген. Ал ойын соңында сізді тәтті тосын сый күтеді.
-Сізге қонаққа бара жатқанымда, бұл мектепте ең ақылды қыздар мен ұлдар оқитынын айтты. Бұл шын?
Балалардың жауабы:- Иә!!!
- Қазір тексереміз.
Ойынның басында біз сіздің зейінділігіңізді тексереміз. Бұл сіз үшін қыздыру болады. Менің сұрақтарыма жауап беріңіз:
1-сынып Сіздің басыңыз жақсы жұмыс істейді: бес плюс бір ... тең.
2-сынып Кішкентай қоян серуендеуге шықты: қоян дәл...
3-4 сынып Құсқа қара: құстың аяқтары жұп...
1-сынып Мұғалім Ираға екі ... артық екенін айтты.
2-сынып Халықта алты минус үш тең... деген сөз бар.
3-4 баға Сабақ үстінде ұйықтап қалсаңыз, жауап үшін... аласыз.
-Қандай тамаша жігіттерсіздер!!!
-Сонымен біргеСіз жолға шығуға дайынсыз ба?
Балалардың жауаптары:ИӘ!
-Содан кейін бірінші тапсырманы мұқият тыңдаңыз.
1 сайыс – «Шифр» бекеті
-Бірінші тапсырма. Команда капитандары тақтадан екінші терезенің терезесіндегі тапсырманы табу керек.
1-тапсырма
Сіз сандар мен сандарды қамтитын сол ертегілермен суреттерді таңдауыңыз керек.
(Он екі ай, Ақшақар және жеті ергежейлі, Қасқыр мен жеті кішкентай ешкі, Үш аю, Үш кішкентай шошқа).
-Жарайсыңдар балалар! Сіз бұл тапсырманы орындадыңыз. Үстелдеріңізде смайликтер бар, тапсырманы орындаған болсаңыздар бірінші станциямызға бір смайлик жапсырыңыз.
-ПЕкінші тапсырмаға көшейік.
2-тапсырма
Айырмашылықтарды табыңыз
(сызбалары бар суреттер)
-Суреттердегі айырмашылықтарды табу керек.
- Жарайсыңдар балалар, екінші смайликті станциямызға жапсыруды ұмытпаңдар.
«Шифрлау».
-Балалар, келесі станциямыз қандай?
Балалардың жауаптары: оқы
-ЗОсы станциядағы тапсырманы сізге дайындаған Қ.М.
1-тапсырма
МАТЕМАТИКА сөзінен басқа сөздер жасау керек. Сіз тек «математика» сөзіндегі әріптерді пайдалана аласыз.
(Тақырып, көкнәр, мат (спорт), кит, ақсерке (балық), ана, шабуыл, әдептілік, макет, тақырып, жапсырма)
Жарайсыңдар балалар, смайликке жабысайық.
-Бұл станцияда тағы бір тапсырманы орындауымыз керек.
Сіз оны біздің сыныптың фотосуреттері бар стендтен таба аласыз.
(Ребус: 7Я, 40А, PO2Л, AK3СА, 100Л, 100ЛБ) және сурет ребустары.
-Балалар, өте тапқыр екенсіңдер, енді біздің «Ойлан тап» бекетіне тағы бір смайлик жапсырайық.
-Біз саяхатымызды жалғастырамыз
-Балалар, сендер математикалық тапсырмаларды жақсы орындадыңдар, енді біз математикадан кішкене үзіліс жасаймыз және«Ертегі блиц турнирі».
-Ал сіз бұл тапсырманы өте жақсы орындадыңыз!
-Сізбен келесі станцияға барамыз ба?
Балалардың жауаптары:«Пазл»
-Бұл станцияда бізді қызықты кроссворд күтіп тұр. Мен сендерге сұрақтар қоямын, сен қолыңды көтеру арқылы жауап бересің.
-Ал сен бұл тапсырманы өте жақсы орындадың.
-Ал осы станциядағы соңғы тапсырма
Көңілді тапсырмалар:
1-сынып, 2-сынып, 3-4-сыныптар.
-Жарайсыңдар, сен бұл тапсырманы орындадың.
-Балалар айтыңдаршы бізде қандай станция қалды?
Балалардың жауаптары:«Тәтті тіс»
-ЕБұл станция ең тәтті және ең дәмді.
-Бұл сыйлықты алу үшін сыныптағы күзгі гүл шоғының артына қарау керек және оның артында сізді тәтті сыйлық күтіп тұр.
Қорытындылау.
Ved:Балалар, сендерге математикалық саяхатымыз ұнады ма?
Балалардың жауаптары: Иә.
Ved:Және бұл бізге қатты ұнады.
Қараңдаршы, тақтада қанша әдемі көбелектер бар. сөз құрайық.
ЖАРАЙСЫҢ!
Қорытынды бөлім.
Ұзақ және табанды болса,
Күн сайын және көңілді
Математиканы оқу үшін,
Сіз қаншалықты үйренесіз?
Жұмбақтар мен жұмбақтарды шешесіз,
Білімді боласың,
Тек - жай ғана жалқау болмаңыз!