Жарқайың ауданы бойынша  білім бөлімі " Зерноград ауылының негізгі орта мектебі! коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Зерноград" отдела образования по Жаркаинскому району

СоцСети

Қамқоршылық кеңесі

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Дене шынықтыру сабағына өзін-өзі талдау Сыныбы: 8

06.07.2025 Сыныбы: 8 Тақырыбы: Ойындардағы шығармашылық белсенділік Бөлім: Командалық ойындардағы негізгі дағдылар Сабақтың түрі: Құрама сабақ Мақсаты: Оқушылардың ойын әрекеті барысында шығармашылық бастамасын дамыту, стандартты емес ойлау және топпен өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастыру. 1. Қойылған мақсаттар мен міндеттер Сабақтың мақсаттары нақты тұжырымдалды, олар білім беру, тәрбиелік және дамытушылық бағыттарды қамтыды. Мақсаттарға қол жеткізілді: толық. Барлық үш бағыт бойынша міндеттер практикалық және рефлексиялық іс-әрекет арқылы жүзеге асырылды. 2. Сабақтың ұйымдастырылуы мен құрылымы Сабақ жүйелі және логикалық тұрғыдан құрылды: Кіріспе бөлім – қысқа, мотивациялық, тақырыпқа назар аудартатын. Негізгі бөлім – әртүрлі және ойын мен тактикалық тапсырмаларға бай, шығармашылық белсенділікті дамытуға бағытталған. Қорытынды бөлім – сабақты қорытындылау мен оқушылардың өзін-өзі бағалау элементтерін қамтыды. Сабақтың мазмұнына сәйкес кеңістік пен құрал-жабдықтар тиімді ұйымдастырылды. 3. Оқыту әдістері мен тәсілдері Сабақ барысында келесі әдістер қолданылды: Ойын әдісі (мини-матчтар, рөлдік тапсырмалар); Түсіндірме-ізденіс әдісі (ойын жағдайларын талдау); Эвристикалық әдіс (шығармашылық шешімдерді ынталандыру); Ішінара ізденіс әдісі (оқушылардың тапсырмаларды өздігінен орындау жолдарын табуы). Бұл әдістер оқушылардың белсенділігі мен бастамашылдығын арттыруға ықпал етті. 4. Оқушылардың әрекеті Оқушылардың басым бөлігі сабаққа белсенді қатысты, бастамашылық танытты. Ойын барысында шешім қабылдап, стандартты емес қимылдарды ұсынды. Кейбір оқушылар көшбасшылық қасиеттерін көрсетті, ал кейбірі — орындаушы рөлінде тиімді жұмыс істеді. Индивидуалды тәсіл дифференциацияланған тапсырмалар мен әлсіз оқушыларды қолдау арқылы жүзеге асырылды. 5. Мұғалімнің әрекеті Сабақ барысында мен: Тапсырмаларды нақты тұжырымдадым; Позитивті атмосфераны сақтадым; Оқушыларды шығармашылыққа және серіктестікке ынталандырдым; Командалардың әрекетін уақытында түзетіп отырдым; Стандартты емес және тиімді шешімдерді қолдап, мадақтадым. Жақсартуды қажет ететін тұс: Кейбір ойындық жағдайларды тереңірек талдау қажет еді. 6. Рефлексия және өзін-өзі бағалау Сабақтың нәтижесі: сәтті өтті. Оқушылар топпен шығармашылық әрекет жасау тәжірибесін алып, ойын дағдыларын және стандартты емес ойлау қабілетін дамытты. Жақсы шыққан тұстар: Оқушылардың эмоционалды белсенділігі мен қызығушылығы; Ойын тапсырмаларын тиімді ұйымдастыру; Шығармашылық бастамашылықты қолдайтын жағдайлар жасау. Жақсартуға болады: Сабақ кезеңдеріне уақытты нақтырақ бөлу; Өзін-өзі бақылау элементтерін енгізу (мысалы, өзін-өзі бағалау карточкалары); Ойын сәттерін видео арқылы талдау. 7. Қорытынды Сабақ өз мақсаты мен міндеттерін сәтті орындады. Оқушылар қызығушылық танытып, белсенділік көрсетті. Қозғалыс дағдыларымен қатар, коммуникативтік және шығармашылық қабілеттері де дамыды. Алдағы уақытта бұл бағытты шығармашылықты және өзара әрекеттесуді ынталандыратын жаңа ойын формалары арқылы дамыту жоспарлануда.
Просмотров: 17


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст