Жарқайың ауданы бойынша  білім бөлімі " Зерноград ауылының негізгі орта мектебі! коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Зерноград" отдела образования по Жаркаинскому району

СоцСети

Қамқоршылық кеңесі

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Бастауыш сынып оқушыларына арналған сабақ.

02.08.2025

Бастауыш сынып оқушыларына арналған сабақ.

 

"Психология нені зерттейді. Психология адамның ішкі әлемі туралы ғылым ретінде"

Білім беру мақсаттары: психология туралы алғашқы түсінік беру; зейінді, есте сақтауды, ойлауды, қиялды, адами қарым-қатынас тәсілдерін дамытатын ойындармен таныстыру.

Зерттелетін ұғым: психология.

Балаларға арналған тұжырымдаманы ашу: психология-бұл адамның зейінін, есте сақтау қабілетін, ойлауын, қиялын, қарым-қатынас тәсілдерін зерттейтін адам туралы ғылым.

Сабақ барысы:

ұйымдастырушылық сәт: "Тәтті дос" (қоңырау)

Қоңырау бұзық,

Сіз Балалар шеңбер құрасыз.

Балалар шеңберге жиналды

Сол жақта-дос, оң жақта-дос.

Бірге Қол ұстасайық

Біз бір-бірімізге күлеміз.

Педагог -психолог: Бүгін сабақта біз психологияның не екенін анықтауымыз керек. Ол үшін біз әдеттен тыс тапсырмаларды орындаймыз, әр жолы психологияның не оқып жатқандығы туралы қорытынды жасаймыз.

Педагог -психолог:

1. Жұмбақты тап.

Сұр, бірақ қасқыр емес,

Ұзын құлақ, бірақ қоян емес,

Тұяқтармен, бірақ жылқы емес. (Есек.)

2.  Ойлау.

Педагог -психолог: - Жұмбақты болжауға не көмектесті? (Ойлау.)

Педагог -психолог: Психология - бұл біздің қалай ойлайтынымыз туралы ғылым; мәселелерді шешкен кезде біздің басымызда не болады.

3. Мінез-құлық.

Педагог - психолог:

- Елестетіп көріңізші, сіз мектепте бірінші рет жаман белгі алдыңыз және бұл туралы анаңызға хабарлауыңыз керек.

- Тақтаның жанында "Анашым, мен алдым....(әрі қарай, сіз қандай белгіні алғаныңызды айтыңыз) " әр түрлі интонациямен (өте көңілді, ашуланшақ, қайғылы, немқұрайлы, қорқынышты).

ЖОҒАЛТУ

Педагог -психолог: Психология адамның эмоциялары мен сезімдерін зерттейді.

- Қандай эмоциялар мен сезімдерді білетініңізді атаңыз (жауаптардан кейін эмоциялар мен сезімдер кестесі көрсетіледі)

Педагог - психолог:

- Біздің эмоцияларымыз қалай көрінеді?

- Оларды басқаруды үйренуге бола ма?

- Егер сіз шаршасаңыз, онда сіз қалай күш-қуат алып, өзіңізді басқара аласыз?

4. Байланыс.

Педагог - психолог:

- Жағдайды елестетіп көріңізші, сіз ажырасқаннан кейін досыңызбен кездестіңіз.

- Кездесу кезінде не істей бастайсыз? (Сөйлесу, сөйлесу)

Қорытынды. Психология - бұл адамның қарым-қатынас тәсілі, тәсілдері, адами, қарым-қатынас туралы ғылым.

- Адам қалай сөйлесе алады, не арқылы? (Тіл, жест-ишара және мимика)

Педагог -психолог:

- Адамдар сөзден басқа эмоцияларын қалай көрсете алады? (Мимиканы, қимылдарды қолдану)

- Келесі слайдтарға қараңыз, оларда ер адамның беті бейнеленген.

- Егер сіз оның бет-әлпетіне назар аударсаңыз, адамның қазіргі уақытта қандай сезімдер мен эмоцияларды сезінетінін түсіне аласыз

Педагог -психолог:

Жануарлардан айырмашылығы және роботтардан айырмашылығы, адам өте эмоционалды тіршілік иесі. Әдетте біздің барлық эмоцияларымыз"бетке жазылған". Адам бетінің әртүрлі эмоционалды күйлерді жеткізу қабілеті мимика деп аталады.

Бірақ эмоцияларды тек бет әлпетімен ғана емес, қолмен де көрсетуге болады. Тек қолдарыңызбен суретке түсіріп көріңіз:

- ашу;

- қуаныш;

- қорқыныш;

- қайғы;

-дұшпандық.

Физминутка:"Күн қояны сіздің көзіңізге қарады".Педагог -психолог:

Оларды жабыңыз. Ол бетінен әрі қарай жүгірді:   
- маңдайдағы қоян,

- мұрынға,

- аузында,

- щекке,

- иекте,

 - оны алақаныңызбен ақырын сипаңыз.

Үрейленбеу үшін оны ақырын сипаңыз.

Басыңызды, мойныңызды, бір қолыңызды, екінші қолыңызды сипаңыз.

Оны еркелетіп, онымен достасыңыз.

Сіз демалдыңыз. …..

5. Адамдар арасындағы қарым-қатынас.

Педагог -психолог:

- Неліктен кейбір адамдар бізге ұнайды, ал басқалары онша ұнамайды?

- Неге бізді кейбір адамдар жақсы көреді, ал басқалары онша емес?

- Адамдар бір-бірін не үшін жақсы көреді?

- Басқа адамды, оның жағдайын қалай түсінуге болады?

- Тату өмір сүруді қалай үйренуге болады?

Педагог -психолог: Психология адамдардың қарым-қатынасын зерттейді, басқа адамдарды қалай түсінуге болатындығын үйретеді, бірге өмір сүруге көмектеседі.

6. Мінез-құлық.

Педагог -психолог:

- Неліктен бір адам екіншісіне ұқсамайды?

- Неліктен біреуі қозғалыста жылдам, ал екіншісі баяу?

- Біреуі тез сөйлейді және ойлайды, ал екіншісі баяу ма?

          Бұл адамның темпераментіне байланысты. Бұл оның мінезіне байланысты: бұл оның қабілетіне байланысты.

Педагог -психолог: Психология адамдардың жеке ерекшеліктерін зерттейді. Психология адамдардың темпераментін, мінезін, қабілеттерін түсінуге көмектеседі.

          7. Қиял. (Музыка қосылады)

Педагог -психолог:

 Ыңғайлы отырыңыз, көзіңізді жұмып, қиялдауға тырысыңыз.

- Сіз не ойладыңыз?

- Сізге не болды?

- Мұның бәрін елестетуге не көмектесті? (Қиял)

Педагог -психолог: Психология - бұл біздің қиялымыз туралы ғылым. Ол жаңа бейнелерді, жағдайларды, сюжеттерді ойлап табуға көмектеседі.

8. Жад.

Педагог -психолог:

- Суретке қараңыз және онда не бейнеленгенін есте сақтауға тырысыңыз.

Педагог -психолог:

- Сызбаларды есте сақтауға не көмектесті? (Жад)

Педагог -психолог:  Психология адамның есте сақтау қабілетін, адамның мидағы ақпаратты қалай сақтайтынын зерттейді. Ақпаратты есте сақтау тәсілдері.

9. Назар аударыңыз.

Педагог -психолог:

- Қазір мен көшеде (дәлізде, сыныпта) естігеніңізді тыңдауды ұсынамын.

- Қажет нәрсені есту немесе қажет нәрсені көру және сезіну үшін қандай адам болу керек? (Мұқият.)

Педагог -психолог:  Психология зейінді зерттейді.

10. Сабақтың қорытындысы.

Педагог -психолог: - Психология дегеніміз не және ол нені зерттейді?

Жалпы қорытынды.

Педагог -психолог: Психология-бұл адамды зерттейтін ғылым, біздің ішкі әлем туралы ғылым. Бұл біздің айналамыздағы әлемді қалай қабылдайтынымыз, адамдардың неге бір-біріне ұқсамайтынын қалай есте сақтайтынымыз, ойлайтынымыз, қиялдайтынымыз туралы ғылым.

Сабақтың аяқталуы:"Күлімсіреуді шеңбер бойымен жеткізіңіз"

 Педагог -психолог: Менің көңіл-күйім жақсы, мен сізге күлімсіреуді шеңбер бойымен жеткізгім келеді (мұғалім жақын тұрған балаға күледі, бұл бала көршісіне күледі және т. б.)

 

ЖАРАЙСЫҢДАР!

 

Просмотров: 13


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст