Ойын және бәсекеге қабілетті іс-шаралар арқылы физикалық жағдайдың деңгейін арттыру үшін денсаулық сақтау технологиясын қолдану және бастауыш сынып оқушыларының моторикасын қалыптастыруға сараланған көзқарас
Тәжірибе туралы ақпарат
Адам-табиғаттың ең жоғары туындысы. Бірақ оның қазынасынан ләззат алу үшін ол кем дегенде бір талапқа жауап беруі керек: сау болу.
Оқушылардың дене тәрбиесі мектептің барлық оқу-тәрбие жұмысының ажырамас бөлігі болып табылады және оқушыларды өмірге, қоғамдық пайдалы еңбекке дайындауда маңызды орын алады. Мектептегі дене тәрбиесі бойынша жұмыс студенттерден ұйымдастырушылық дағдыларды, белсенділікті, тапқырлықты тәрбиелеуге ықпал ететін ұйымдастырушылық, Әуесқойлық, бастаманы талап ететін көптеген формалармен ерекшеленеді. Ақыл - ой, адамгершілік, эстетикалық тәрбие және еңбекке баулумен тығыз байланысты дене тәрбиесі оқушылардың жан-жақты дамуына ықпал етеді. Кіші мектеп оқушыларының дене тәрбиесінің анатомиялық, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктеріне байланысты өзіндік ерекшелігі бар, сонымен қатар мектепке келген кезде оқушылар бейімделу, үйрену керек жаңа жағдайларға түседі. Оқудың басталуымен балалардың ақыл-ой еңбегінің көлемі едәуір артады және сонымен бірге олардың физикалық белсенділігі мен ашық ауада болу мүмкіндігі айтарлықтай шектеледі. Осыған байланысты, бастауыш мектеп жасындағы дұрыс дене тәрбиесі оқушының жеке басының жан-жақты үйлесімді дамуының қажетті шарты ғана емес, сонымен бірге оның ақыл-ой қабілеттерін арттырудың тиімді факторы болып табылады.