Жарқайың ауданы бойынша  білім бөлімі " Зерноград ауылының негізгі орта мектебі! коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Зерноград" отдела образования по Жаркаинскому району

СоцСети

Қамқоршылық кеңесі

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сабаққа өзіндік талдау 7-сыныпта 5 оқушы, 1 ұл және төрт қыз бар.

23.12.2022

Сабаққа өзіндік талдау

7-сыныпта 5 оқушы, 1 ұл және төрт қыз бар. 

Сабақты жоспарлау оқушылардың жеке және жас ерекшеліктеріне сәйкес жасалды.

Орыс тілі сабағы қалай оқуға болады. Етістіктің көңіл-күйі. мен тақырыптық жоспарлауға сәйкес жүргіздім.

Бұл сабақтың мақсаты:

7.2.7.1-әр түрлі көздерден ақпарат алу, факт пен пікірді ажырату;

7.3.5.1-мәселеге өз көзқарасын білдіре отырып, эссе, оның ішінде дәлелді, мәтінге негізделген эссе жазу;

На уроке прослеживаются следующие этапы:

Сабақта келесі кезеңдер қамтылады:

1. Ұйымдастыру кезеңі.

2. Сабақтың мақсаты мен міндеттерін қою. Мотивация.

3. Білімді өзектендіру.

4. Жаңа білімді бастапқы игеру.

5. Бастапқы түсінуді тексеру

6. Бастапқы бекіту

7. кері байланыс, жіберілген қателіктерді талқылау және оларды түзету.

8. Үй тапсырмасын беру, оны орындау бойынша нұсқаулық

Сабақта оқыту әдістерін қолдандым: түсіндірме-иллюстрациялық, зерттеу, іздеу, проблемалық.

Мен оқушылармен жұмыс формаларын әртүрлі қолдандым, мысалы: топтық, жеке.

Проблемалық жағдайларды құру әдістері: мектеп оқушыларын қарама-қайшылыққа алып келетін және оларды шешудің жолын табуға шақырадым; оқушыларды жағдайды салыстыруға, жалпылауға, қорытынды жасауға, фактілерді салыстыруға шақырдым; нақты сұрақтарды жалпылауға, негіздеуге, нақтылауға, пайымдау логикасына  және мәтін бойынша зерттеу тапсырмаларын бердім.

Менің ойымша, сабақтың нәтижесі оқушылар "етістіктің шақтары" тақырыбында үйренген ережелерді қолдана алды, әртүрлі шақтағы етістіктерді тауып, оларды сауатты жаза алды деп санауға болады.

Өткізілген сабақ алға қойған мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізді деп санаймын.

Мейірімді орта, сабаққа деген оң көзқарас, тапсырмаларды таңдау әр оқушыға сабақта өзінің жеке дамуында алға жылжуға көмектесті.

Оқушы таңдануды тоқтатпауы керек. Содан кейін ол сабаққа белгілі бір көңіл-күймен келеді, білімге ұмтылады, өйткені әр сабақта оның қаншалықты қарапайым, қызықты екеніне көз жеткізеді.

Қазіргі мектеп бір орында тұрмайды, онымен бірге біз де жетілдіреміз. Сондықтан мен үшін таяу уақыттағы басты міндеттердің бірі оқу процесінің тиімділігін арттыру мақсатында интерактивті технологиялардың мүмкіндігін зерделеу болып табылады.

 

Просмотров: 243


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст