5-6 сыныптарына арналған мектептен тыс іс-шара
«Көңілді математика сағаты»
Мақсаты:
1) оқушылардың ойлау қабілетін танымдық және шығармашылық белсенділігін дамытуға ықпал ету;
2) әзіл мен тапқырлық сезімін, математика пәніне деген қызығушылықты тәрбиелеу.
Тапсырмалар:
1) әрбір оқушының өз қабілеттерін, зияткерлік қабілеттерін көрсетуі үшін жағдай жасау;
2) басқа адамды тыңдау, топта жұмыс істеу, өзін-өзі талдау және өзін-өзі бағалау, өзімен шығармашылық жұмыс істеу қабілеті сияқты қасиеттерді дамыту.
ОЙЫН БАРЫСЫ
1. Ойынға 6 адамнан тұратын 2 команда қатысады, олар жеребе арқылы таңдалады. Командалар атаулар алады.
2. Қазылар алқасы анықталады. Қалған оқушылар көрермендер мен жанкүйерлер.
Қайырлы күн, қымбатты достар! Бүгін бізде "көңілді математика сағаты"математикалық іс-шарасы өтеді. Біз жарыста кім жеңімпаз болады деген мәселені шешу үшін жиналдық. Бүгін 8 және 9 сынып командалары бақ сынайды.
Біздің ойын көңілді және қызықты болуы үшін және жеңімпаз әділ анықталуы үшін біз қазылар алқасын шақырдық. (Қазылар алқасының ұсынысы).
Топтардың таныстыруы (аты, ұраны).
“Аксиома” командасы - команданыңтолқуыматематикаданкүшпенжарқырайды!Девиз
"Бізсізгеөзіміздішақырамызжәнедәлелдегімізкеледі,
Бұлсыныптағышайқаста не болады "" бізбәрібіржеңеміз!”
“Вектор” командасы
Ұраны
"Қиындықсызжеңісболмайды,
Бізөтеқарапайымжауаптардытабамыз!”
1. Жаттығу.
Біздіңойынымызкедергісізөтуіүшін оны жаттығудан бастайық...
Әркомандаға 10 сұраққойылады. Әрбірдұрысжауап үшін-1 ұпай.
Сұрақтар:1 -топқа
2. Шеңбердегіеңүлкенаккордтыатаңыз (диаметрі)
3. 144 (12)арифметикалық квадрат түбірі
4. 1 кг мақтанемесе 1 кг темірденауыр не бар? (бірдей)
5. Үшбұрышта 2 доғалбұрышболуымүмкін бе? (жоқ)
6. Алманыңжартысынеге ұқсайды? (екіншіжартысында)
7. Еңкішіекітаңбалысандыатаңыз (10)
10. Үшбұрыштыңбүйірлерініңортасынбайланыстыратын сегмент қалайаталады? (орта сызық
Екінші команда
1. 169-ның арифметикалық квадрат түбірі? (13)
3. Бөлшектіңжоғарғыбөлігіқалайаталады? (нумератор)
4. Оңжәнетеріссандардыбөлетінсандыатаңыз (0)
6. Бағытталған сегмент? (вектор)
7. Еңкішіжұп сан? (2)
8. Барлыққабырғаларытең (теңбүйірлі)үшбұрыш
10. Квартеттеқанша музыкант бар (4)
Бірінші команда:
1. Үшіншібөлім 60-тан? (20)
2. Тіктөртбұрыштыңбарлыққабырғаларыныңқосындысықалайаталады (периметр)
3. 5 шамжанып, екеуісөндірілді. Қаншақалды (2)
4. Үшеуі 9-квадрат, төртеуі 16-квадрат, ал квадрат бұрышы неге тең ? (90)
6. Үлкенаюнешежұлдыздантұрады? (7)
«Санап көрші -неше үшбұрыш» сайысы
Суреттен неше үшбұрыш көріп тұрсыз?(12)
Каптиан
Ән баянсыз өмір сүре алмайтыны сияқты, капитансыз команда да өмір сүре алмайды.
5. Сандартуралыайтылатынжұмбақтар мен мақал-мәтелдер аукционы
1.Одной рукой в ладоши не хлопают2.Один в поле не воин
3.Один пашет, семеро - руками машут4.Одна нога тут, другая там
5.Лучше один раз увидеть, чем сто раз услышать6.От одного слова, да навек ссора
7. У ежа одна сила – колючки8.Раз солгал – навек лгуном стал
9.Руки поборют одного, знанье – тысячу10.Трус умирает сто раз, а герой один раз
11.Первый блин комом12.Горе на двоих полгоря, радость на двоих – две радости
6. Математикалық ребустар
1.показатель 2.Наклонная 3.Подобие 4.Стереометрия
7 «"Шашыраңқы математик"»
ЗА _ _ _ _ _ (процесс заострения предмета).ВЫ _ _ _ _ _ (конструктивный элемент одежды). ФОР _ _ _ _ _ (часть окна).ЛАС _ _ _ _ _ (птица). КИС _ _ _ _ _ (инструмент художника).КАР _ _ _ _ _ (желта, электронная, банковская). |
_ _ _ ИНА (тонкая длинная щепка).С _ _ _ АЙ (происшествие). ПО _ _ _ КА (заработная плата).РАЗ _ _ _ НИК (тот, кто разъединяет влюбленных). У _ _ _ ШЕНИЕ (изменение в хорошую сторону).ПО _ _ _ АС (1800 секунд). |
ПР _ _ _ _ (углубление или полная неудача в делах)СЕН _ _ _ _ (душистая летняя деревенская «спальня»). НАК _ _ _ _ ЬНЯ (напарница молота).К _ _ _ _ Ь (кузнец) ГОТ _ _ _ _ ЬНЯ (набор чертежных инструментов в футляре).ЛЕСОП _ _ _ _ (валка леса). |
_ _ _ А (страна)._ _ _ ОК (спортивный приз). ИН _ _ _ АТОР (заменитель наседки).Я _ _ _ ОВИЧ (популярный телеведущий). _ _ _ АНЬ (река на Северном Кавказе, историческая область. |
_ _ _ Ф (предмет одежды)._ _ _ Ж (шуточный или сатирический рисунок). _ _ _ М (обаяние, очарование)._ _ _ НИР (подвижное соединение деталей механизма). _ _ _ ПЕЙ (порода собак)._ _ _ МАНКА (музыкальный инструмент). |
П _ _ _ Ь (пучок волос).ОТ _ _ _ (группа людей). НА _ _ _ (праздничная одежда).Г _ _ _ КА (клумба с овощами). ЗА _ _ _ КА (утренняя разминка).ПО _ _ _ ОК (состояние вещей у аккуратного человека). |
_ _ _ АУТ (боксерский термин).ПИ _ _ _ (толчок ногой, коленом). ВЬЮ _ _ _ (вьющееся растение).ЧЕС _ _ _ (брат лука-овоща). ЗВО _ _ _ (школьный звуковой сигнал).РЕБЕ _ _ _ (единственное число от слова «дети»). |
Орташаарифметикалық
1.Портфель мен рюкзак - 2.Шұлық пен шұлық …
3.Кола мен бестік - 4Алма мен шабдалы-бұл …
5. Велосипед пен мотоцикл - 6.Трамвай мен пойыздар …
7.Пианино и баяна – 8. .Холодильник және желдеткіш– …
Жауаптар: 1.Сөмке 2.Гольф 3.Үш 4.Нектарин 5.Мопед 6.Электр пойызы 7.Аккордеон 8. .Кондиционер
8. Жүргізуші: келесітапсырма "мұғалім"депаталады. Сөздегіқателердітүзету керек. Біріншісөзде 1 команданың капитаны, екіншісінде 2 команданың капитаны түзетіледі
Для первой команды: |
Для второй команды: |
1. алгибра |
1. матиматика |
2. слажение |
2. вычетание |
3. лучь |
3. плоскост |
4. уровнение |
4. прапорция |
5. абсцисса |
5. ардината |
9. Қорытынды
Қазыларалқасықорытындылайды, жеңімпазкоманданыжариялайды, марапаттауөткізіледі.
Мен барлыққатысушылар мен қонақтарғаконкурсқабелсендіқатысқаныүшін, Сіз бен бізтолыққандыөмірсүруді, қуанып, қайғыруды, араласып, таңдануды, әзілдесуді, әділ, табандыжәнешыншылболудыбілетінімізүшіналғысайтқымкеледі. Сізгежақсыкөңіл-күй мен сәттіліктілеймін!