Мақсат:
Тіл білімінің әртүрлі тараулары бойынша оқушылардың білімдерін анықтау;
Топта жұмыс істеу қабілетін дамыту;
Орыс тіліне деген қызығушылықтарын дамыту;
Ізденімпаздыққа, ана тіліне деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу
1. Тәрбиелік іс-шараның мазмұнын бағалау
Бұл шара мектептің тәрбие жұмысының негізгі бағыттарына, ұжымның даму деңгейіне, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес келеді.
2. Оценка способов деятельности учителя и учеников.
. Мұғалім мен оқушылардың іс-әрекетінің әдістерін бағалау.
Іс-шараның сценарийі жас ерекшеліктері мен тәрбие жұмысының мақсаттарын ескере отырып жасалды. Іс-шараға дайындық барысында студенттер белсенділік, дербестік және бастамашылық танытты. Барлық командалар атау мен ұранмен келді.
Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, іс-шарада қабылдауға болатын сайыстар өткізілді: жұмбақтар – әзілдер, «Ыстық орындық», капитандар сайысы, «Жаңа сөздер» ойыны және т.б. Сайысқа қатысушылардың барлығы белсенді болды.
3.Оценка основных характеристик и поведения учеников и учителя
Жалпы жұмыс мазмұнды, қызықты болды.
Шара барысында оқушылар білім алды. Іс-шара коммуникативті дағдыларды, жолдастық, достық, ұжымшылдық сезімін қалыптастыруға бағытталды.
4. Оқу іс-әрекетінің мақсаты мен нәтижесін бағалау
1. Жалпы жұмыс мазмұнды, қызықты және ұйымшыл болды.
2. . Іс-шара коммуникативті дағдыларды, жолдастық, достық сезімін қалыптастыруға бағытталды
3. іс-шара балалар тобына жақсы әсер етті. Іс-шара студенттер ұжымын біріктіруге, ұжымшылдықты дамытуға ықпал етеді.
4. Оқушылар мен мұғалімнің қарым-қатынасы жақсы, мақсатқа, жас және жеке ерекшеліктеріне, ұжымның даму деңгейіне сәйкес келеді.