Мақсаты: балалардың бөлме өсімдіктері туралы білімдерін,баптау және дұрыс күтімі туралы білімдерін бекіту.
Міндеттері:
- Бөлме өсімдіктерінің атауларын қайталату, естеріне түсіру.
- Балаларды өсімдіктерді сыртқы түрі бойынша ажыратуға үйрету.
- Өсімдіктерге күтім жасау дағдыларын жетілдіру.
- Балалардың сөздік қорын жандандыру.
- Жанды табиғатқа деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу.
Сынып сағатының мақсаты, міндеттері сабақтың ұзақтығы жас тобының бағдарламалық талаптарына сәйкес келеді.сабақ -25 минут.
Кіріспе бөлім – 3 мин. ; негізігі бөлім – 18мин. ; қорытынды бөлім – 4 мин.
Қолданылған әдістер:
- ауызша (балаларға арналған сұрақтар, ынталандыру);
- көрнекі (сызбалар);
- практикалық (тапсырманы орындауда);
Денсаулық сақтау компоненттеріпайдаланылды: балалардың орындарын өзгерту; балалардың қызығушылығын сақтау.
Менің ойымша, Мен таңдаған сынып сағаты ұйымдастыру формасы балалар үшін өте тиімді болды.
Сынып сағатындағы балалардың іс-әрекетін талдай отырып, олар экологиялық тәрбие бойынша танымдық белсенділік танытқанын, білімі мен дағдыларын табиғаттағы еңбек қызметінде сауатты қолданғанын атап өткім келеді. Олар қызығушылық танытты, Мұқият, ұйымшыл болды. шешілмеген және ұялшақ балаларды қойылған сұрақтарға жауап беруге тартты, жұмыста ауызша тапсырмаға көмектесті. Балалар өз жұмыстарын және жолдастарының жұмысын өз бетінше талдауға тырысты.
Сынып сағатын талдай отырып, қойылған мақсат пен міндеттер сәтті орындалды деп айтуға болады.Балалар өз қарқынымен жұмыс істеді, тапсырманы жеке мүмкіндіктеріне байланысты орындады.
Балалар мені балалар жанының мейірімді екенімен, олардың қызығушылығы, айналасындағыларға деген қызығушылығы бүкіл сабақ бойы сезілгенімен қуантты.