Жарқайың ауданы бойынша  білім бөлімі " Зерноград ауылының негізгі орта мектебі! коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Зерноград" отдела образования по Жаркаинскому району

СоцСети

Қамқоршылық кеңесі

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Атмосфера құрылымы" тақырыбы бойынша 7-сыныптағы география сабағының өзіндік талдау

25.01.2024

"Атмосфера құрылымы" тақырыбы бойынша

7-сыныптағы география сабағының өзіндік талдау.

"Атмосфераның құрамы мен құрылымы" тақырыбындағы сабақ "Атмосфера"бөлімінде бірінші болып табылады.

Сабақ оқытудың белсенді әдісінің технологиясы бойынша құрылады, құрылым сабақтың технологиясы мен түріне сәйкес сақталады. Әр кезең, олардың өзара байланысы мақсаттың орындалуына ықпал етті.

Сабақ түрі: жаңа білімді "ашу".

Мақсаты:

7.3.2.1-атмосфераның құрамын сипаттайды

7.3.2.2-атмосфера қабаттарының құрылымы мен ерекшеліктерін графикалық түрде ұсынады және түсіндіреді.

     Оқу іс-әрекетінің түрі бойынша оқытудың жетекші әдісі іс-әрекет әдісі болды. Сондықтан, нәтижелі тапсырмалардың, өзіндік жұмыстардың болуымен, содан кейін ЭТАЛОН бойынша Өзін-өзі тексерумен проблемалық жағдай жасалды.

Ақпарат көзі ретінде ауызша, көрнекі жұмыс әдістері қолданылды. Ақпараттық-коммуникативтік құралдар оқушылардың мотивациясы мен танымдық белсенділігін арттыруға ықпал етті.

      Жұмыстың фронтальды, жеке, топтық формалары сабақта үйлесімді түрде үйлесіп, мақсатты жүзеге асыруға ықпал етті.

Сабақта оқу іс-әрекетін ұйымдастырудың фронтальды формасы мұғалім мен сынып арасында жақын, сенімді қарым-қатынас орнатуға, оқушылардың бірлескен жұмысына ықпал етті, оның барысында білім беру ғана емес, сонымен бірге тәрбиелік міндеттерді шешуге жалпы қатысуға қол жеткізілді. Фронтальды жұмыс жеке тұлғамен біріктірілді, өйткені фронтальды әңгіме проблемалық, жетекші сұрақтар қоюды көздеді, бұл жеке оқушыларды олардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, ұжымдық талқылауға қатысуға мүмкіндік берді.

      Оқу жұмысының жеке-топтық формасы балалардың Тәуелсіздігінің жоғары деңгейімен сипатталды.

Топтық жұмыстың өзектілігі айқын болды, өйткені мәселені шешу бірлескен өзіндік жұмысты қажет етті. Бұл кезеңде ол коммуникативті дағдыларды қалыптастыруға ықпал етті-ең алдымен, оқу диалогы аясында серіктеспен сындарлы қарым-қатынас жасау және нәтижені ұсыну үшін сөйлеуді барабар пайдалану, ал топтардағы қызмет өнімі сабақтың мақсатын жүзеге асыруға ықпал етті.

       Сабақтың барлық кезеңдеріне бөлінген уақыт ұтымды бөлінді. Оқушылардың жоғары жұмыс қарқыны сақталды. Сабақтың диалогтылығы балалардың өз пікірлерімен бөлісу қабілетіне ықпал етті, балалардың белсенділігі қарым-қатынас тақырыбына бағытталды.

Сабақтың тиімділігіне, менің ойымша, қойылған міндеттердің барлық шеңберін шешу, оқушылардың зейіні мен ойлауын шоғырландыру, оқушылардың танымдық қызығушылықтарының дамуына оң әсер ететін іздеу қызметін ұйымдастыру жағдайында қол жеткізіледі. Сондықтан сабақтың белсенді әдіс технологиясындағы негізгі бағыттарының бірі дидактикалық принциптерді жүзеге асыру, оқыту әдістерінің ұтымды үйлесімін таңдау, оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі формалары және оқытудың қол жетімділік принципін сақтау кезінде қиындықтың оңтайлы деңгейін қамтамасыз ету болды. Мен бұған қол жеткіздім деп ойлаймын, сондықтан Сабақтың мақсаты орындалды.

 

 

Просмотров: 386


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст