31.01.2024
Сабақты бақылау және бағалау
Наблюдение и оценивание урока
Күні. Дата _____________ Сынып. Класс ______________________Пән. Предмет _________________
Мұғалім. Учитель ______________________
Сабақтың тақырыбы. Тема урока_________________________________________________________________
Сабақтың мақсаты. Цель урока___________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
Қатысу мақсатым. Цель посещения __________________________________________________________
Сабақты талдады.Урок анализировал______________________________________________________
Сабақты өткізу
Проведение урока, этапы урока
|
Мұғалімнің іс-әрекеті Деятельность учителя
|
Оқушының іс-әрекеті Деятельность учащихся
|
1.Сабақтың басы. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Топқа бөлінулері (топқа бөлу жұмыстары қалай жүргізіледі, топтық жұмыстың дұрыс орындалуы,мұғалімнің берген тапсырмасы топ мүшелерінің қаншалықты белсенділік танытуларына ықпал етті ).
Начало урока. Настрой учащихся на урок. Деление на группы (как происходило деление на группы, имеются ли ясные указания по работе в группе, инструкция учителя, насколько эффективно было распределено лидерство)
|
|
|
2.Сабақтың ортасы. Үй тапсырмасын тексеру (үй тапсырмасын тексеру кезеңі қандай деңгейде болды, мұғалім барлық оқушыларды қамти алды ма?).
Середина урока. Проверка домашнего задания (насколько эффективно проведена проверка домашнего задания, всех ли учеников охватил учитель)
|
|
|
3.Сабақтың ортасы. Жаңа сабақ (мұғалім тарапынан жаңа тақырыпты түсіндіру кезеңі қаншалықты тиімді болды?).
Середина урока. Новый материал (насколько эффективно проведен этап объяснения нового материала, степень новизны).
|
|
|
4.Тапсырмаларды орындау (берілген тапсырмалар тақырыпқа сай ма, оқушылардың қызығушылықтарын арттыра алды ма, ол тапсырмалар қаншалықты деңгейде оқушылардың түсініктерін, білімдерін кеңейту ықпал етті).
Выполнение задания (задания, выбранные на уроке, способствуют достижению цели и критерия оценивания, каким образом они помогают ученикам овладеть знаниями)
|
|
|
5.Тапсырмаларды орындау (берілген тапсырмалар тақырыпқа сай ма, оқушылардың қызығушылықтарын арттыра алды ма, ол тапсырмалар қаншалықты деңгейде оқушылардың түсініктерін, кеңейтуге ықпал етті).
Выполнение задания (задания, выбранные на уроке, способствуют достижению цели и критерия оценивания, каким образом они помогают ученикам овладеть знаниями)
|
|
|
6.Тапсырмаларды орындау (мұғалім барлық оқушылармен қарым – қатынасқа түсе алды ма, берген тапсырмалары оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай ма және ол тапсырмалар Блум Таксаномиясының ерекшелігі бойынша оқушылардың ой өрістерін дамыта алды ма?).
Выполнение задания (учитель поддерживает всех учеников, задания соответствуют возрастным особенностям детей, задания направлены на развитие мышления детей, они разработаны по Таксономии Блума).
|
|
|
7.Сабақтың соңы.Бағалау критериилері (оқушылардың білімі жетістіктерінің бағалануы).
Конец урока. Определены ли критерии оценивания. Как учитель оценивает успехи детей. Использует ли он формативное оценивание. Каким образом оцениваются достижения учеников.
|
|
|
Қорытынды және ұсыныстар .
Выводы и рекомендации: _______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Ұсынысты кім берді ____________________________
Кто дал рекомендации:_
Танысты
Ознакомлен:____________________