Қазақ әдебиеті пәнінен ашық сабақтың өзіндік талдауы
Сынып: 5
Пән: қазақ әдебиеті
Сабақтың тақырыбы: Д.Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас...»өлеңі
Мұғалім: Асылбекова Лаззат Жанбыршиновна
Күні: 09.11.2021 ж
Сабақтың мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;
Көрнекіліктер: Суреттер, слайд-таныстырылым, компьютер, презинтация, бағалау парағы, оқулық, интербелсенді тақта, бейнебаян.
Сабақта не сәтті өтті? |
Ой толғаныс кезеңіде шығармашылық тапсырманы орындау барысында әр жұпқа түрлі тапсырмалар беріліп,шешендік сөздердің өміршеңдігін оқушылар қызу дәлелдеп , пікірлерін білдірді. Топ басшылары өз тобындағы оқушыларды бағалауда олардың үйреніп қалғандығы көрінді.Қызығушылықты ояту кезеңінде оқушылар өз ойын еркін айтты. Қызу пікір – талас болды. Мағынаны тану кезеңінде жұптардың өздеріне берілген тапсырманы толық орындады. Мәтінге сүйене отырып, сызбанұсқа, кесте, карта жасады. |
Сабақта не сәтсіз өтті? |
Үлгерімі орташа оқушылар тапсырманы орындағанымен, ортаға шығып сөйлемеді. Уақыт тапшы болды. |
Келесі сабақта нені ескеру қажет? |
Оқушыларға шешен – жыраулардың нақыл сөздерін оқытуда қосымша жұмыс жасау қажет. Сабақтан тыс бөлек тапсырмалар дайындап келу қажет.
|
Бұл сабақта да оқушыларды түрлі тапсырмалар және талдау жұмыстары берілді. Балалардың талдауға шеберліктерін, сабаққа қатысу белсенділіктерін, түрлі әдіс-тәсілдер мен қолданылған АКТ-ны пайдаланудың тиімділігін бағалады. Сабақ өз дәрежесінде өтті. Қатысқан ұстаздар тарапынан жақсы пікірлер айтылды.