Текст
Осы мектепті дамыту бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) құрылымдағы, білім беру технологияларындағы, басқару жүйесіндегі және білім беру қызметінің ұйымдастырушылық нысандарындағы өзгерістерді қамтитын мектепті дамытудың стратегиясы мен тактикасын білдіретін құқықтық құжат болып табылады.
Ауылдық шағын жинақты мектептерді басқаруды жетілдіру жүйесі қазіргі уақытта білім беру саласында маңызды орын алады. Соңғы жылдары ауыл тұрғындарының айтарлықтай азайғаны анықталды. Бұл аз қамтылған мектептердің де азаяды деген сөз. Осылайша, шағын ауыл мектебі – бірегей ауыл құраушы фактор.
Әлеуметтік-құрылымдық, әлеуметтік-идеологиялық факторлар – бұл ауыл мектебінің жағдайы мен жұмыс деңгейі ауылдың әлеуметтік дамуына, жастардың сақталуына, демографиялық мәселелерді шешуге, олардың мәдени және кәсіби деңгейін көтеруге айтарлықтай әсер етеді. ауыл халқы.
Соның нәтижесінде мектеп алдына тұрғылықты жеріне қарамастан сапалы және қолжетімді білім беруге жағдай жасау, мектеп жасына дейінгі балаларды, студенттерді, ауыл жастарын оқыту, тәрбиелеу және дамыту үшін тең мүмкіндіктер жасау, әлеуметтік қорғау міндеті тұр.
Соңғы кездері қазіргі қоғам өмірінің барлық салаларында да, білім беру саласында да болып жатқан қарқынды өзгерістерге байланысты білім беру сапасы мәселесі айтарлықтай қиындады. Сапаны арттыру білім берудің жаңа философиясының негізгі идеясына айналды. Бүгінгі таңда студенттердің әртүрлі пәндер бойынша хабардар болуының көлемін арттыруға емес, студенттерге бейтаныс жағдайларда есептерді өз бетінше шешуге көмектесу маңызды. Білім сапасын арттыру бұл мәселені шешуге көмектесуі керек.
Бағдарламада оқу орнының алдағы жылдарға арналған басым мақсаттары мен міндеттері, қызметінің мазмұны ашылған. Сондай-ақ дамудың стратегиясы мен тактикасы айқындалып, негізгі бағыттар, жоспарланған нәтиже, бағдарламаны бағалау критерийлері белгіленді.
Бүгінгі таңда қазақстандық білім берудің кезек күттірмейтін міндеттерінің бірі – мектептегі оқу-тәрбие процесі аясында әрбір оқушының білім алуы мен дамуы үшін барынша тиімді жағдай жасау және дамыту. Бұл ретте мектептің оқу-тәрбие үрдісінің сапалы жаңа деңгейге өтуін қамтамасыз ету ерекше маңызға ие.
Бұл мәселе келесі жағдайларда ең тиімді шешіледі:
-қазіргі заманғы ақпараттық-білім беру ортасын құру;
- «сапалы білім» жаңа тұжырымдамасы;
-тәрбиелік қарым-қатынасқа қатысушылардың барлығында салауатты өмір салты мәдениетін қалыптастыру;
-мектепте оңтайлы басқару жүйесін құру;
-білім беру ұйымының ашықтығын кеңейту;
-оқытудың инновациялық әдістерін қолдану арқылы технологиялық процесті қайта құру.