Жарқайың ауданы бойынша  білім бөлімі " Зерноград ауылының негізгі орта мектебі! коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Зерноград" отдела образования по Жаркаинскому району

СоцСети

Қамқоршылық кеңесі

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Информатикадан сыныптан тыс іс-шара "Ақпараттық лабиринт»

26.03.2021

Ақмола облысы

Жарқайың ауданы

Зерноград ауылының негізгі орта мектебі " КММ»

 

 

 

 

 

Информатикадан сыныптан тыс іс-шара

 

 

 

 

 

Мұғалім: Жумабекова Э. М.

 

 

 

 

2020-2021 оқу жылы

Информатикадан сыныптан тыс іс-шара

"Ақпараттық лабиринт»

 


Құрал-жабдықтар мен материалдар:

- Компьютер, проектор, экран;

- Қатысушыларға арналған қаламдар;

- Конкурс тапсырмалары бар карточкалар;


Мақсаты:

Оқушылардың информатикаға танымдық қызығушылығын дамыту.
Міндеттері:

Оқыту: бұрын зерттелген материалдың теориясын қайталаңыз және оны іс жүзінде қолданыңыз, ақпаратты ұсынудың әртүрлі түрлерін қолданыңыз: мәтін, кесте, сурет.
Дамытушылық: шығармашылық белсенділікті, ойлауды, тапқырлықты реакция жылдамдығын дамыту.
Тәрбиелік: оқушылар арасындағы қарым-қатынас мәдениетін, топта жұмыс істей білуге, команда қатысушыларын біріктіруге, қарсыласты құрметтеуге, жеңіске ұмтылуға тәрбиелеу.

Өткізу формасы: ойын.

Іс-шара барысы:

Сәлеметсіз бе! Біз бүгін осы сыныпта "ақпараттық лабиринт"ойынына қатысу үшін жиналдық.

Қатысушыларды қарсы алуға қуаныштымыз!
"Информатика" пәнінің атауы "ақпарат" деген сөзден шыққаны бекер емес, оны біз бүгін көреміз.
Сіздер пән бойынша өз біліміңізді ғана емес, тапқырлықты да көрсететініңізге сенімдіміз.

Слайдта-біздің ойынның ұраны.

Баршаңызға табыс тілеймін!

Сонымен, "Ақпараттық лабиринт" белгілі бір кезеңдерден өтуді қамтиды. Кез-келген ойын сияқты, ойын ережелерін тұжырымдаудан бастайық:

1. Әр дұрыс жауап үшін Сіз бір ұпай аласыз. Қатысушы қолын көтергеннен кейін айтылған жауаптар ғана есептеледі, орнынан айқайлар есептелмейді. Жылдамдық та маңызды

2. Егер жауап дұрыс болмаса, екіншісі жауап бере алады.

3. Ойын ережелері мен тәртіпті бұзғаны үшін Сіз ұпайларды жоғалтасыз.
Лабиринттің алғашқы бұрылысы - "көрініс". "Сіз қайықты қалай атайсыз - ол жүзеді", - деді капитан Врунгель әйгілі мультфильмде.

Екінші бұрылыс "Пермутация". Тапсырма: сізге сөздер беріледі, әрқайсысында информатикаға қатысты ұғымдар пайда болатындай етіп әріптерді қайта құру керек. Сөздер-карточкаларда. Жұмысқа кірісеміз.

 

Аяқтады –  жауаптарды тапсырамыз. Ендеше тексереміз. Дұрыс жауаптар – компьютер, файл, сканер, монитор, драйвер. Енді әрі қарай жүреміз.
Үшінші бұрылыс "Ұлы данагөйлер" дайындалды ма? Біз бастаймыз, абай болыңыз.
1. Ақпаратты жинақтау, өңдеу және беру заңдары, әдістері мен тәсілдері туралы ғылым. (информатика)
2. Компьютерге дыбыстық ақпаратты енгізу құрылғысы. (микрофон)
3. Ұйымдастырылған әрекеттер тізбегі. (алгоритм немесе жоспар)
4. Ақпаратты енгізудің негізгі құрылғысы. (пернетақта)
5. Бір килобатта қанша байт бар? (1024)
6. Қатты дискінің атыс атауы. (винчестер)
7. Адамда қанша сезім бар? (5)
8. Өзін басқа бағдарламаларға жатқызатын зиянды бағдарлама. (вирус)
9. Ақпарат мөлшерін өлшеудің ең аз бірлігі. (бит)
10. Ежелгі уақытта санау құралы ретінде не қолданылған? (қол)


***

1. "Миы" компьютердің. (микропроцессор)
2. Бір байтта қанша бит бар? (8)
3. Компьютерден дыбыстық ақпаратты шығару құрылғысы. (динамиктер немесе құлаққаптар)
4. Ақпарат тасығыштағы деректердің атаулы саласы. (файл)
5. Компьютер желіде қандай кернеуде жұмыс істейді? (220 вольт)
6. Ақпаратты қағаз парақтан енгізу құрылғысы. (сканер)
7. Принтер немесе сканер сияқты қосымша құрылғыларды қосуға арналған бағдарлама. (драйвер)
8. Келесі таңба пайда болатын экрандағы орынды көрсететін арнайы көрсеткіш. (курсор)
9. Білім, қоршаған әлем туралы ақпарат. (ақпарат)
10. Компьютерден ақпаратты басып шығаруға мүмкіндік беретін құрылғы. (принтер)

Төртінші "сәйкестік" бұрылысына өтіңіз.
Әрқайсысы ақпаратпен әртүрлі әрекеттерді тізімдейтін картаны алады. Әрбір әрекетті кейбір ақпараттық процеске жатқызу керек. Қандай ақпараттық процестер бар екенін еске түсірейік? (оқушы жауаптар)

Негізгі ақпараттық процестерге ақпаратты өңдеу, сақтау, қабылдау және беру жатады. Карточкадағы соңғы екі әрекет, қабылдау және беру бір-бірімен біріктірілген-ақпарат беру. Жұмысты бастаймыз.

Біз жауаптарды береміз. Менің ойымша, сіз қандай ақпараттық процестер іске қосылғанын білгіңіз келеді. Жауаптар: А-1,3,6; В-2,7,9,12; С-4,5,8,10,11.

Бесінші бұрылыс "ребус".
Сіз тіге алсаңыз ойын айту ребустар? Ребустарда үтірлер қандай рөл атқарады? (оқушы жауаптар)
Егер суреттің алдында үтірлер салынса, онда үтірлер сияқты көптеген әріптерді алып тастау керек. Егер үтірлер төңкерілген болса, онда біз әріптерді сөздің соңынан алып тастаймыз. Сіздің алдыңызда – ребустары бар карталар. Оларды шешейік!

Мамандықтың атауы-бағдарламашы ребуста шифрланған.

Ребусқа жауап-қатты магниттік дискінің атауы-қатты диск.

Слайдта - тінтуір меңзерінің көрінісі-курсор.

Бұл ребус дискісіне жауап.

Ақпаратты енгізу құрылғыларының бірі-пернетақта ребуста шифрланған.

Соңғы ребус басқа ақпаратты енгізу құрылғысы - сканер ретінде шешіледі.
Аяқтады.
Біз ақпараттық лабиринттің келесі айналымына көшеміз.

Алтыншы бұрылыс "мақал-мәтелдерді біліңіз".
Тапсырма ретінде әркім компьютерлік жолмен өзгертілген мақал-мәтелдермен толтырылған кесте картасын алады. Сіз қандай мақал-мәтел негізге алынғанын біліп, жазып алуыңыз керек. Олардың барлығы белгілі. Тапсырма түсінікті ме? Бұрылысқа шабуыл жасаңыз!

Және соңғы, 7povorot "шифрлау".
Барлығы шифрланған фразамен және Шифр кілтімен карта алады. Фраза кестеде келтірілген, оның әр ұяшығының өз атауы бар. Ұяшық атауы әріптен басталады – бұл баған тақырыбы, сан-жол нөмірі. Жұмысқа кірісіңіз.

Орындады? Өте жақсы. Көрейік. "Ақпаратты кім иеленеді-ол әлемді иеленеді!». Сонымен, бір кездері Уинстон Черчилль айтты, оның суретін қазір слайдта көресіз.

Бұл британдық саясаткер, әскери, журналист, жазушы, Британ академиясының құрметті мүшесі, Әдебиет саласындағы Нобель сыйлығының лауреаты. Бұл тұжырым жылдам дамып келе жатқан ақпараттық технологиялар басым болатын біздің ақпараттандыру ғасырымызды сипаттай алады.


Сонымен, Ақпараттық лабиринттің барлық бұрылыстары өтті.

 

Жеңімпазды құттықтаймын! Ойынға қатысқаныңыз үшін рахмет, информатиканы оқуда одан әрі табыстар тілеймін. Барлық жақсы күн. Қош бол!

 

 

 

 

 

 

Сыныптан тыс жұмыстарды талдау: Ақпараттық лабиринт

Мақсаты:

Оқушылардың информатикаға танымдық қызығушылығын дамыту.

Міндеттері:

Оқыту: бұрын зерттелген материалдың теориясын қайталаңыз және оны іс жүзінде қолданыңыз, ақпаратты ұсынудың әртүрлі түрлерін қолданыңыз: мәтін, кесте, сурет.

Дамытушылық: шығармашылық белсенділікті, ойлауды, тапқырлықты, тапқырлықты, тапқырлықты, реакция жылдамдығын дамыту.

Тәрбиелік: оқушылар арасындағы қарым-қатынас мәдениетін, топта жұмыс істей білуге, команда қатысушыларын біріктіруге, қарсыласты құрметтеуге, жеңіске ұмтылуға тәрбиелеу.

Сынып: 7

Іс-шара музыкамен және көрнекі презентациямен сүйемелденді.

Іс-шара барысында конкурстар өткізілді, онда оқушылар өздерін белсенді ұстады, бәсекелестік рухы мен жеңіске деген ерік сезілді.

Конкурстар нақты реттелді, оқушылар тапсырмаларды жылдам орындауға ынталандырылды.

Іс-шара барысы бойынша:

* оқушылар белсенділік пен дербестік танытты.

* іс-шара барысында бәсекелестік рухы болды.

* оқушылардың мінез-құлқы жақсы.

* ақпараттың қанықтылығы.

* оқушыларды жұмысқа толық дайындау.

* іс-шараны өткізу кезінде достық атмосфера, ой-өрісін кеңейту, оқушылардың танымдық дағдыларын дамыту.

Оқушылардың осы білім саласындағы жақсы дайындығының, олардың белсенділігінің арқасында қол жеткізілген жетістік.

Іс - шара соңында қорытынды жасалды. Қойылған мақсаттарға қол жеткізілді.

Жалпы, іс-шара сәтті өтті, бұл оқушылардың оң пікірлерінен байқалды.

Ұсынымдар: іс-шараларды дайындауға көбірек көңіл бөлу және уақыт бөлу, эмоционалды фон құруға назар аудару, кейіннен іс-шараны неғұрлым кең көлемде өткізу.

Информатика пәнінің мұғалімі: Жумабекова Э. М.

Просмотров: 610


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст