Жарқайың ауданының білім бөлімінің «Зерноград негізгі жалпы білім беру мектебі» мемлекеттік мекемесі
Государственное учреждение «Зерноградская основная общеобразовательная школа» отдела образования Жаркаинского района

СоцСети

Қамқоршылық кеңесі

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2020-2021 оқу жылына Зерноград НМ кәсіптік бағдарлау жұмысының жоспары

"Бекітемін"

______________

Мектеп директоры

Стрымбовская Е. В.

"____"______________ 2020 г.

2020-2021 оқу жылына

Зерноград НМ кәсіптік бағдарлау жұмысының жоспары

Мақсаты:

* оқу бейінін және болашақ кәсіби қызмет саласын таңдау процесінде оқушыларға кәсіби бағдарлы қолдау көрсету.

* оқушылардың еңбекке саналы көзқарасын қалыптастыру, өз мүмкіндіктеріне, қабілеттеріне сәйкес және еңбек нарығының талаптарын ескере отырып, қызмет саласын таңдау еркіндігі жағдайында кәсіби өзін-өзі анықтау.

Міндеттері:

* оқушылардың оқу бейіндері бойынша бөлу үшін олардың қалауы, бейімділігі мен мүмкіндіктері туралы деректер алу;

* таңдау бойынша курстар сабақтарында және тәрбие жұмысында қолданылатын кешенді және дәстүрлі емес формалар мен әдістер есебінен бейінді оқытудың вариативтілігін қамтамасыз ету • ;

* жұмысқа орналасудың қиындығын болжау оңай оқушылардың кейбір топтарына қосымша қолдау көрсету (қауіп тобындағы балалар, жағдайы төмен отбасылардан шыққан балалар);

Жоспарды іске асыру педагогтердің, жалпы білім беру мекемесі оқушыларының ата-аналарының, жұмыс берушілердің, халықты жұмыспен қамту орталығы қызметкерлерінің және өзге де мүдделі тұлғалардың өңірде сұранысқа ие кәсіптік кадрларды даярлауға бағытталған кәсіптік бағдарлау іс-шараларын өткізуге белсенді қатысуын көздейді.

Қазіргі экономикалық және саяси жағдай бізді адамның жеке психофизиологиялық сипаттамаларына  жоғары талаптар қоюға мәжбүр етеді. Нарықтық қатынастар еңбек сипаты мен мақсаттарын түбегейлі өзгертеді: оның қарқындылығы артады, шиеленіс күшейеді, жоғары кәсібилік, шыдамдылық пен жауапкершілік қажет.

Кәсіптік бағдар беру жұмысы мектеп қызметінде маңызды орын алады, өйткені ол білім беру жүйесін экономикалық жүйемен, оқушылардың қажеттіліктерін олардың болашағымен байланыстырады. Үшін қоғамның әл-ауқатын қажет әрбір мектеп түлегі таппады мүмкіндігінше неғұрлым толық қолдану, өз мүдделеріне, бейімділігіне, жоқ жоғалтып алды сөрелері үшін уақыт, күш іздеп, өз орнын қоғамдық өндіріс  жүйесіндегі, онда  әкеліп, ең жоғары пайда алуға  және терең қанағаттандыру өзі еңбек.

Кәсіп (лат. "ргоfessio" - ресми көрсетілген сабақ, мамандық) - белгілі бір дайындықты талап ететін және адамның өмір сүру көзі болып табылатын еңбек қызметінің, кәс іптің түрі.

Бағдарлау-қоршаған ортаны немесе белгілі бір бағыттағы қызметті түсіну мүмкіндігі.

Кәсіптік бағдарлау сөзінің кең мағынасында жастарға қоғамдық және педагогикалық ықпал ету жүйесі, оны мамандықты саналы түрде таңдауға дайындау, мамандықты ғылыми негізделген таңдауды қамтамасыз ететін мемлекеттік шаралар жүйесі болып табылады.

Тар мағынада кәсіптік бағдарлау-мақсатты қызметі қалыптастыру бойынша оқушылардың ішкі қажеттілік және дайындық саналы Мамандық таңдау.

Жеке мағынада мансаптық бағдарлау-бұл жеке тұлғаның белгілі бір мамандықты игеруінің ұзақ және жеткілікті қайтымсыз әлеуметтік процесі.

Осылайша, кәсіптік бағдарлау 2 деңгейде - қоғамдық және жеке деңгейде жүзеге асырылады. Бұл деңгейлер өзара байланысты.

Мектептегі кәсіптік бағдарлау-бұл студенттердің кәсіптердің әлеуметтік-экономикалық және психофизикалық сипаттамалары туралы қажетті білім көлемін игеруге бағытталған оқу-тәрбие жұмысының жүйесі.

Мектепте кәсіптік бағдар беру жұмысын мекеме әкімшілігі, сынып жетекшілері, кітапханашы, медицина қызметкері, пән мұғалімдері, педагог-психолог жүргізеді. Басты міндеттері, олардың қызметі бойынша оқушыларды кәсіптік бағдарлау:

1. еңбекке оң көзқарас қалыптастыру;

2. кәсіби қызметтің мазмұнын түсінуге үйрету;

3. мамандыққа қойылатын талаптарды жеке қасиеттермен байланыстыруға үйрету;

4. олардың мүмкіндіктері мен қабілеттерін талдауға үйрету (жеке тұлғаның қасиеттері мен мүмкіндіктерін түсіну және бағалау қажеттілігін қалыптастыру)

Мектептегі кәсіби бағдар жұмысының негізгі бағыттары:

  • кәсіби ақпарат.
  • кәсіби тәрбие.

Жұмыс жоспары оқушылардың жас ерекшеліктерін, бастауыш, негізгі, орта мектептегі жұмыстың мазмұны, формалары мен әдістеріндегі сабақтастықты ескере отырып, кезең-кезеңімен жүзеге асырылады.

 

 

Кәсіби кеңес

Кәсіби ақпарат кәсіптер әлемі, өзін-өзі анықтау үшін маңызды адамның жеке және кәсіби маңызды қасиеттері, оқу орындарының жүйесі және мамандық алу жолдары, қоғамның кадрларға қажеттіліктері туралы ақпаратты қамтиды.

Кәсіби білім мектеп оқушыларының бейімділігі мен кәсіби мүдделерін қалыптастыруды қамтиды. Кәсіптік білім беру бойынша педагогикалық жұмыстың мәні оқушыларды оқу және сыныптан тыс жұмыстардың әртүрлі нысандарына қатысуға, әлеуметтік пайдалы және өндірістік еңбекке, күштердің белсенді сынағына шақыру болып табылады. Бұл практикалық тәжірибе арқылы сіздің бейімділіктеріңіз бен қабілеттеріңізді білуге және анықтауға мүмкіндік береді. Бейімділік қызмет процесінде дамиды, ал кәсіби білім кәсіби мүдделер болған кезде сәтті жинақталады. Маңызды школьник көрдім өзіне түрлі қызмет түрлері.

Кәсіби кеңес беру - оқушының жеке басын зерттеу және осы негізде кәсіби ұсыныстар беру. Кәсіби кеңес көбінесе жеке сипатта болады.

Сынып жетекшісі оқушылардың іс-әрекеті мен дамуын бақылау, олардың оқу және сабақтан тыс жұмыстарының нәтижелерін зерттеу, сауалнама жүргізу, оқушылардың психологиялық-педагогикалық сипаттамаларын құру сияқты жұмыс әдістерін қолдана алады.

Жұмыс нысандары келесідей болуы мүмкін:

* кәсіптік бағдарлау сабақтары;

* экскурсиялар;

* кәсіптік бағдар бойынша сынып сағаты;

* мамандармен кездесулер;

* таңдау бойынша бейіндік курстар;

* кәсіби бағдар беру тақырыбы бойынша ата-аналар жиналысы және т. б.

1-4 сыныптар

Мамандықтар әлемі

- Менің ата-анам және олардың мамандықтары. - сынып сағаттары-кездесулер

- мамандық туралы әңгіме

- Еңбек қызметіне оң көзқарас қалыптастыру. - еңбек туралы әңгімелер

- сыныптан тыс іс-шаралар

- кәсіптік бағдар беру ойындары

- Кәсіптермен танысу, кәсіптер әлемі туралы түсініктерді кеңейту. - мамандықтар каталогын құрастыру

- кәсіптік бағдар беру ойындары

- сынып сағаттары-кездесулер

- Мектеп компонентінің сағаттары: үйірмелер, таңдау пәндері. - ойындар мен міндеттердегі информатика

- сөйлеуді дамыту

 

5-8-сыныптар

Болашақ мамандықты таңдау мәселесі жасөспірімдер үшін басым мәселе болып табылады. Осы жастағы әрбір жас адам осы үлкен және жиі өзгеретін әлемде кім болу керектігі туралы ойлайды. Ең бастысы-шатастырмау, олардың жеке мүдделеріне, қабілеттеріне, мүмкіндіктеріне сәйкес дұрыс таңдау жасау. Жоғарыда айтылғандай, тренингті өткізу жасөспірімдерге болашақ мамандық аясында мақсаттарын түсінуге және өз қызметін жоспарлауға, сондай-ақ басқа адамдармен қарым-қатынас жүйесін құруға мүмкіндік беретін ең тартымды тәсілдердің бірі болып табылады.

Адам – еңбек - мамандық "саласындағы өзін-өзі анықтау»

- Кәсіби бағдар негіздерін қалыптастыру. - оқушыларға сауалнама жүргізу

- оқушылардың жеке психологиялық ерекшеліктерін психологиялық тестілеу (диагностикалық минимум)

- Оқушылардың мамандық таңдаумен байланысты өз қызығушылықтарын, қабілеттерін, қоғамдық құндылықтарын білуі.

- психологиялық тренингтер, тестілеу, тренинг элементтері бар фронтальды сабақтар

- сынып сағаттары

- тәрбиелік ойындар.

- Мектеп компонентінің сағаттары: элективті курстар, үйірмелер, таңдау бойынша пәндер

 

 

 

Бейіналды дайындық

Профильге дейінгі дайындықтың негізгі міндеті-оқу профилін таңдауға дайындық, болашақ кәсіби қызметті болжау.

9 сынып

№ Жұмыс мазмұны Мерзімі Жауаптылар

1 бейіналды даярлықтың 2020-2021 оқу жылына арналған оқу жоспарын келісу тамыз Адм. Қол. ӘБ

2 таңдау курстарының жұмыс бағдарламаларына ішкі сараптама. Қыркүйек-оқу меңгерушісі.

3 жыл бойы бейіндік курстарды іске асыру пән мұғалімдері, педагог-психолог, оқу меңгерушісі.

4 оқу орындарына, кәсіпорындарға, мекемелер мен ұйымдарға экскурсиялар ұйымдастыру. Жыл бойы кл.қол.

ӘЖ бойынша орынбасары

5 9-сыныптағы ата-аналар жиналысы: таңдау курстарын ұйымдастыру, әрі қарай білім беру бағытын таңдау. Жыл бойы кл.қол., психол., оқу ісінің меңгерушісі.

6 ақпараттық іс-шаралар өткізу:

Кәсіби бағдар бойынша стендтерді безендіру. Жыл бойы кл.қол. ӘЖ бойынша орынбасары

7 жыл бойы кәсіби бағдарлауды диагностикалау қол. Психолог.

8 жыл ішінде, сәуір айына дейін профильге дейінгі дайындықты енгізу нәтижелерін бақылау, түзету және жалпылау.

9 жыл қорытындысын шығару. мамыр Адм

 

Жалпы мектептік іс-шаралар

Қызметті жолдау мерзімдері жауаптылар,

Қатысушылар.

Жыл бойы-оқу орындары туралы ақпарат жинау.

- Кәсіби мерекелерге тақырыптық буклеттер шығару.

- Кәсіптік бағдар беру ойындарын ұйымдастыру және өткізу.

- Түрлі мамандық өкілдерімен кездесу.

- Кәсіби бағдар конкурстарына қатысу.  Сынып жетекшілері

ТЖ  бойынша орынбасары, психолог.

Жаңартылған күні: 23.11.2020 02:21
Құрылған күні: 23.11.2020 02:21

Текст