Бөлім:
1.Қазақстан соғыстан кейінгі жылдары (1946-1953 жылдар)
Педагогтың аты-ЖӨНІ
Күні:
Сынып: 9
Саны
қатысушы:
Саны
жоқ:
Сабақтың тақырыбы
Соғыстан кейінгі жылдардағы Қазақ КСР-нің әлеуметтік-экономикалық дамуы§ 1-3
Зерттеу сұрағы: соғыстан кейін қазақстандықтардың өмірі қалай өзгерді?
Сәйкес оқу мақсаттары
оқу бағдарламасымен
9.1.1.1 себеп-салдарлық байланыстарды талдау негізінде демографиялық өзгерістер туралы дәлелді қорытындылар жасау;
9.4.1.1 кеңес заманында ауыл шаруашылығында орын алған өзгерістерді бағалау;
9.4.2.1 өнеркәсіптің жай-күйін анықтау және қорытынды жасау
Сабақтың мақсаты
- КСРО Қарулы Күштерін демобилизациялаудың, соғыстан кейінгі Қазақстанның демографиясына көшіру мен депортациялаудың себептері мен салдарын талдау;
- соғыстан кейінгі кезеңде Қазақ КСР-інің өнеркәсібінде, ауыл шаруашылығында және әлеуметтік жағдайларында болған өзгерістерді анықтау.
- қара және түсті металлургияның, көмір және кен өнеркәсібінің дамуын сипаттау.
Кезең сабақ/ Время
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басталуы
Ұйымдастыру сәті
Психологиялық-жайлы атмосфераны, сабақта достық ортаны құру, назар мен ақыл-ой белсенділігін арттыру.
"Көшбасшыға барамын"әдісі бойынша топтар құру
Білімді өзектендіру
У. сұрақтар қояды
1.Қазақстанда демографиялық дағдарыс қай жылдары болды?
2.Қай жылы басталды ВОВ?
3. Соғыс жылдарында Кеңес Армиясы қатарында қанша қазақстандық соғысқан?
4. 1945 жылдың қазан айында КСРО МҚК III басқармасының мәліметтері бойынша қанша күштеп көшірілген адам болды?
5. Соғыс жылдары Қазақстанға соғыс қимылдары мен майдан маңындағы аудандардан қанша адам эвакуацияланды.
6.Бұл құбылыстың себептері мен салдары қандай
Біздің Сабақтың тақырыбы қандай? Сабақтың мақсаты
Сабақтың мақсаттарын қою үшін "Zhu кестесі"қолданылады
Білемін
Хочу узнать
Үйренді
оқушылар құптайды мұғалімдер, бір-бірін
жеке, жұпта олар кеңеседі , ойлайды және мұғалімнің сұрақтарына жауап береді
Оқушылардың жауаптары:
3.1195164 адам.
млн. 464 мың адам.
5.1 млн. астам адам.
Zhu кестесін толтырыңыз:
- Кестеге Қазақстанның әлеуметтік-демографиялық жағдайына байланысты фактілерді жазады
- Сабақ тақырыбы бойынша не білгісі келетіні туралы сұрақтарды кестеге жазыңыз.
Мұғаліммен бірге мәселелерді талқылау және сабақтың мақсаттарын тұжырымдау.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтады
Fo әдісі"жақсы"
ОЖ: мұғалімнің ауызша кері байланысы.
Үстелдердегі жадынамалар
Сабақтың ортасын түсіну
ГР: Карусель әдісі
Топтар бір мәселе бойынша
Мәтінмен жұмыс
1-топ - "Сіз не туралы білесіз"деген сөздерден басталатын бір сұрақ қойыңыз.
2-топ - "қандай себеппен"деген сөздерден басталатын бір сұрақ жасаңыз.
3 топ - "неге"деген сөзден басталатын бір сұрақ жасаңыз.
4-Топ – "сіз қалай ойлайсыз"деген сөзден басталатын бір сұрақ жасаңыз
"Карусель" әдісі: топтар бір сұрақты құрайды. Уақыт өткеннен кейін топ басқа үстелге ауысады, сұраққа жауап береді (1 мин.), сигнал бойынша басқа үстелге ауысады, оның жауабын толықтырады немесе жазады және т. б. сіз үстелге оралғанша.
Топ үстелге оралғанда, топтардың жауаптарын тексереді, бағалайды.
взаимооценивание топтар
оқушылар мен мұғалімнің кері байланысы
6-7 бет ИК оқулығы,9 сынып Атамұра-2019. Б. Ғ. Аяған
7-бет IR оқулығы, 8-9 сынып-2 бөлім-Мектеп2019
1-қосымша (қосымша материал
Рефлексия
Zhu кестесін толтырыңыз ( 3 баған) - бүгін сабақта Мен білдім (а)
қызықты…
қиын…
енді аламын…
мен түсінбедім (а)....
Таңдау тапсырмасы:
- "Жоғары және төмен Тапсырыс" сұрақтарын құрастыру. (5 сұрақ)
- "Атамұра" оқулығы бойынша 8-9 беттегі мәтіндік тапсырманы орындау
критерийлері
Топта жұмыс істеуге арналған жадынама
- Жолдастарға мейірімді болыңыз. Есіңізде болсын, сіз ортақ іс жасайсыз.
- Ұсынылған шешім тәсілін нақты айт.
-Біл әнді басқа.
- Егер мен басқалардың пікірімен келіспесем-айқайламаңыз, үзбеңіз. Сыпайы сөз тіркестерін қолданыңыз.
-Болсаң емес құқықтарын, извинись, признай өз кінәсін.
-Мазақ ету емес пе үстінен басқаның қателіктермен. Есіңде сақта, сен болуы мүмкін жағдайда.