Жарқайың ауданы бойынша  білім бөлімі " Зерноград ауылының негізгі орта мектебі! коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Зерноград" отдела образования по Жаркаинскому району

СоцСети

Қамқоршылық кеңесі

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

БІРІНШІ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА АРНАЛҒАН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ӘЛІППЕ

12.11.2021

БІРІНШІ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА АРНАЛҒАН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ӘЛІППЕ
Оқу сабақтары
1-САБАҚ "ТАНЫСУ"
Міндеттері: балаларды бір-бірімен таныстыру. Олардың өздерін білуге деген ынтасын қалыптастыру. Психиканың (ішкі әлемнің) бар екендігі туралы алғашқы түсінік беріңіз.
Материалдар: альбомдар, түрлі-түсті қарындаштар, киізден жасалған қаламдар, жазуға арналған қағаз, түйреуіштер, доп, қуыршақ.
Сабақ барысы
1. Ұйымдастыру сәті
Балалар орындарына отырады, альбомдарын орналастырады.
2. Сабаққа көңіл-күй
"Танысайық" жаттығуы
Психолог. Кел танысайық. "1-2-3" есебінен барлығы бір уақытта өз атын қатты атайды, ал "үнсіз" сигналы бойынша (мен саусағымды ерніме тигіземін) аузын алақанмен жабу керек. Балалар өз аттарын дауыстап айтады. О, қандай шу мен гам. Білді ме аттары бірін-бірі? Мен сіздің атыңызды білдім бе? Біз таныстық па? Неліктен? Балалар жауап береді. Бұл әдіс қолданылады: мұғалім допты балаға лақтырады, ол жауап береді. Сонымен, біз таныспадық: Шу мен гам шықты. Біз бір-біріміздің есімдерімізді естімедік. Сондықтан біз кезекпен сөйлесуіміз керек, содан кейін біз бәрін естиміз.
"Визитка" Тапсырмасы
Енді біз визитка арқылы танысамыз. (Психолог әр балаға парақшаны таратады.) Енді кез-келген түсті киізден жасалған қаламды немесе түрлі-түсті қарындашты алып, ортасында жоғарғы жағындағы параққа өз атыңызды жазыңыз. Енді сәл төменірек кез-келген белгішені, сіз білетін, анықтайтын таңбаны салыңыз. Бұл кез-келген зат, ойыншық, жануар, өсімдік, табиғи құбылыс болуы мүмкін. Бұл сіздің визит карточкаңыз. Психолог балалардың кеудесіне жапырақтарды түйреуіштермен бекітеді. Енді бір-біріңіздің визит карточкаларыңызды қарастырыңыз. Stand үшін парталар, шығыңыз ортасына сынып, келіп білуіңізге болады, бір-біріне қарап, бұл нарисовано арналған визитке сіздің сыныптастарының, есте сақтаңыз, қандай кімде-сурет. Келесі сабақта біз сурет бойынша оның визит карточкасы кім екенін білеміз. Балалар бір-біріне жақындайды. Психолог балалардың белсенді болуын қамтамасыз етуі керек, ешкім шетте қалмауы керек.
3. Тақырыбы бойынша жұмыс
Әңгіме
Психолог. Сіз қазір мектеп оқушыларысыз. Әр түрлі сабақтар бар. Мектепте қандай сабақтар өтеді? Балалар жауап береді. Бұл әдіс қолданылады: мұғалім допты балаға лақтырады, ол жауап береді. Егер бала қиын болса, оған бүгін қандай сабақ болғанын еске түсіруді ұсыну керек. Әр сабақта сіз жаңа бір нәрсені үйренесіз, бір нәрсе жасауды үйренесіз. Оқу сабақтарында (математика, сурет және т. б.) не үйренесіз? Балалар жауап береді. Біздің "психологиялық әліпби"сабағымызда не оқимыз деп ойлайсыз? Доп шеңбер бойымен іске қосылады және әркім өз кезегінде психологтың сұрағына жауап береді. "Психологиялық алфавит" сабақтарында біз ішкі әлемнің жұмбақ және жұмбақ Патшалығы туралы білеміз. Әрқайсыңызда бұл патшалық бар. Сіз оны өзіңіз және басқа адамдардан таба білуіңіз керек. Ақылды және мейірімді гном-қария бізге осы жұмбақ және жұмбақ патшалықты табуға көмектеседі. Ол бүгін бізге сабаққа келуге уәде берді. Гномның пайда болуы үшін көзді алақанмен жауып, қыспаңыз, тек жабыңыз. Біз гномның пайда болуын күтеміз. Психолог психиканың пайда болуына еліктейді. Көзіңізді ашыңыз. Алақандарды үстелге қойыңыз. Бүгін бізге сабақ келді гном-сиқыршы. Оның аты-психо-сиқыршы (психолог қолымен тақтаға жазуды көрсетеді, ал балалар оны хормен оқиды). "Пси "психологты (психологиялық)," сиқыршы " — сиқыршыны білдіреді. PSI-Magg атауы Психолог-сиқыршы, психологиялық сиқыршы дегенді білдіреді. Біз өз атымызды кезекпен атай отырып және қолымызбен амандасып, ит-Магпен танысайық. Психо-сиқыршы әр баламен амандасады. Сондықтан біз пси-Магпен таныстық. Балалар, сіз онымен достасқыңыз келе ме? Егер балалар "иә" десе, PSI Magg психологқа құлағына хабарлағанын, ол кездесуге өте қуанышты екенін және сыныптағы барлық балалармен достасқысы келетінін айтады. PSI Magg бізге ішкі әлем патшалығымен танысуға көмектеседі. Ол сізден көзіңізді алақанмен жабуды сұрайды. PSI Magg қазір ішкі әлем патшалығына көшеді. Көзіңізді ашпай, ит Сиқыршысын елестетіп көріңіз. Сіз оны ішкі әлем патшалығында көресіз. Сиқыршыны қарастырыңыз: ол қалай көрінеді, не киеді, киімдері, шляпалары, аяқ киімдері қандай түсті, сақалы мен мұрты бар ма, шалбарында қандай белгіше бейнеленген. Сонда сіз мұның бәрін маған айтасыз. Көзді ашыңыз. Сіздің алдыңызда психо-сиқыршы. Оны мұқият қарастырыңыз. Айтыңызшы, ол қандай? Балалар кезекпен допты шеңберге алып, гномдардың қасиеттерін атайды. Шалбардағы ит сиқыршысының белгішесі қандай? Бұл психологияның символы. Бұл белгішені есте сақтаңыз. PSI Maga-ға мұқият қараңыз. Көзіңізді алақанмен жабыңыз. Ит Сиқыршысын елестетіп көріңіз. Қазір ол сіздің ішкі әлем патшалығына көшеді. Мұнда Сіз кез-келген уақытта психо-Магпен кездесуге болады. Көзді ашыңыз.
Паровоз және вагондар " ойыны
Пойыз болады... (ең түсінікті бала деп аталады). Паровоз барлығына кезек-кезек келеді, иығына тиіп, осылайша вагонды тіркеменің артына жабыстырады. Тіркеме алдыңғы тіркеменің иығына қолмен бекітіледі. Паровоз қозғалады, дірілдейді, дірілдейді, ал вагондар дөңгелектерді қағып кетеді. Енді мен өлеңнен бір жолды оқимын, ал вагондар әр жолдан кейін "тук-тук-тук" дөңгелектерін қағып алады. Мен "машинист" деген сөзді айтқан кезде, тек паровоз "чух-чух-чух"деп Айтады. Сонымен, біз бастаймыз.
Пойыз жарысып, дірілдейді . (Балалар: "Тук-тук-тук".) Машинист қатты қиналады. (Бала: "Чух-чух-чух".) Пойыз таудың астында жүреді. (Балалар: "Тук-тук-тук".) Балаларға-екінші вагон. (Балалар: "Тук-тук-тук".)
(Д. Хармс. "Поезд")
Енді пойыз өз үстеліне қарай жылжиды және вагондардан шығарылады. Паровоз-бұл бірінші вагон, сондықтан бәрі орнына отырғанша.
4. Қорытындылау
Балалар психологтың сұрақтарына жауап береді: біз бүгін "психологиялық Әліппе"сабағында кіммен таныстық? Пси-сиқыршы деген кім? Неге ол бізге сабаққа келді?
5. Үй тапсырмасы
Салыңдар альбом қолданбасында Пси-Б осындай, қандай сіз оны түсінесіз.

Просмотров: 571


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст