Жарқайың ауданы бойынша  білім бөлімі " Зерноград ауылының негізгі орта мектебі! коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Зерноград" отдела образования по Жаркаинскому району

СоцСети

Қамқоршылық кеңесі

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

География пәнінен ойын түріндегі технологиялар.

23.12.2022

География пәнінен ойын түріндегі технологиялар.

Ойын сәттерін сабақтың әртүрлі кезеңдерінде қолдануға болады.

Сабақта ойынды қолдану өте алуан түрлі. Оны сабақтың басында үй тапсырмасын тексеру кезінде немесе оқушылардың зейінін белсендіру үшін, оқу материалын тереңірек, мазмұнды және жылдам меңгеру үшін жаңа материалды оқып-үйрену кезінде және сабақтың соңында оқылған материалды бекіту үшін ұйымдастыруға болады. және қиын сынып жұмысынан кейін стрессті жеңілдету. Мұғалім бұл ойын түрлерінің барлығын сабақтың тақырыбына, оқушылардың дайындығына, жас ерекшеліктеріне қарай таңдайды. Мен кейбір ойын сәттеріне мысал келтіремін.

 

«Масштаб»

«Географиялық координаттар» тақырыбын оқығанда координаттарды пайдаланып сөзді шифрлауға болады. Оқушылар алдымен берілген координаталар қай қалаларға сәйкес келетінін анықтауы керек, содан кейін берілген сөзді анықтайды.

 

  1. 59 с.ш. 11 в.д. Осло
  2. 35 с.ш. 51 в.д. Тегеран
  3. 13 ю.ш. 76 з.д Лима
  4. 52 с.ш. 105 в.д. Иркутск
  5. с.ш. 115 в.д. Чита
  6. 42 с.ш 78 з.д. Нью-Йорк
  7. 46 с.ш. 75 з.д. Оттава

Бұл тапсырманы оқушыларға үйге беруге болады. Олар өздерінің атын, тегін немесе сыныптастары келесі сабақта болжайтын кез келген басқа сөзді шифрлай алады.

Логикалық тапсырма

Логикалық тапсырмалар басқатырғыштарды жақсы көретіндерге жақсы белгілі. Олар шарттардың (мәлімдемелер) жиынтығын білдіреді, олардың көмегімен мәселе шешіледі. Ол үшін әдетте барлық ықтимал қорытындыларды қамтитын арнайы кесте құрастырылады. Содан кейін логикалық негіздеу арқылы оған дұрыс және бұрыс қорытындыларды білдіретін «+» және «-» қойылады.

 

Тапсырма: Атақты ресейлік штурмандардың қай кемелермен жүзгенін анықтаңыз

М. П. Лазарев, Г. Я. Седов, В. М. Головин, белгілі болса, не?:

1). “Святой Фока” бұл басқа кемелерден кейін жасалған;

2). Жүзу кезінде “Святого Гавриила” М. П. Лазарев и В. М. Головин әлі өмірге келмеген;

3). В. Беринг басқалардан бұрын саяхаттаған;

4). “Мирный”  кемесі ресейлік антарктиданы ашқан дүниежүзілік экспедицияға қатысты;

5). Г. Я. Седов В. М. Головинның.

немересімен бірге әскери-теңіз кадет корпусында бітіру емтихандарын тапсырды

сәкес келмейтін  ұяшықтарда минустарды қою керек, ал қалған бос ұяшықтар матростардың әрқайсысы қай кемеге бұйрық бергенін көрсетеді.

 

Теңізші

“Святой Фока”

“Святой Гавриил”

“Мирный”

“Диана”

М. П. Лазарев

       

Г. Я. Седов

       

В. Беринг

       

В. М. Головин

       

Сөздегі сөз

Мұғалім тақтаға географиялық атау жазады, мысалы: "Қарағанды". Бұл сөздің әріптерінен жаңа әріптерді қоспай, басқа географиялық атауларды жасау керек, ал осы атаудағы әріптерді бір сөзде тек бір рет қолдануға болады. "Қарағанды" сөзінің әріптерінен мынадай сөздер жазуға болады: Канада, Ангара, Анкара, Гана, Карадаг.

«Геоәліппе».

В этой игре может быть несколько вариантов.

Бұл ойында бірнеше нұсқа болуы мүмкін.

1. Ойынға екі команда қатысады. Жеребе тастағаннан кейін ойынды 1- командалардың бірі бастайды. Бұл команданың капитаны өз мүшелерімен келісе отырып, географиялық тақырыптар бойынша 5 немесе 10 сұрақ қояды, ал 2- топ мүшелері бір әріптен басталатын жауаптар беруі керек. Әріпті бірінші команданың капитаны атайды, мысалы, P әрпі.

Атақты ресейлік саяхатшы географты атаңыз. Пржевальский.

2. Біздің планетамыздың елін атаңыз. Парагвай.

3. Еуропа мемлекетінің астанасын атаңыз. Париж.

4. Оңтүстік Америкада қай өзен ағып жатыр? Парана.

5.Камчатка түбегінде орналасқан қаланы атаңыз. Петропавл-Камчатский.

6. Еуропадағы қай түбекті білесіз? Пиреней.

7. Сіз қай таулы елді білесіз? Памир.

8. Бірінші "SP-1" дрейфтік станциясын кім басқарды? Папанин.

9. Сізге белгілі арнаны атаңыз. Панама.

10. Англияда қандай таулар орналасқан? Пенниндер.

 

 

 

  1. Командалар немесе жұптар немесе әр оқушы бөлек қатыса алады. Тапсырма-географиялық объектілерді немесе терминдерді алфавит әріптеріне атау. Географиялық объектілерді картада көрсетіп, терминдерге анықтама берген жөн.
  2. мысалы. Атлантический мұхиты – Ақ теңіз – Ұлыбритания – Ганг өзені – Дрейка ағысы –т.б.

Сондай-ақ, тапсырма ретінде олар тұратын материкті немесе табиғи аймақты көрсете отырып, жануарлардың немесе өсімдіктердің атауларын тізімдеуді ұсынуға болады.

Бұл ойынды сабақтың басында да, оны аяқтаған кезде де қолдануға болады. Оқушылар орындарына отырмас бұрын "пароль"деп атауы керек. Өткен тақырыптарға байланысты бұл Қазақстан республикасы және оның облыстары, әлем елдері және олардың астаналары, теңіздердің, аралдардың атаулары және т.б. болуы мүмкін.

«Геопочта»

Оқушыларға табиғи аймақты сипаттайтын "хаттар" ("СМС-ки" болуы мүмкін) таратылады. Тапсырманы адресаттарға тарату. Тақтада табиғи аймақтардың атаулары бар конверттер ілулі тұрады. Бұл жағдайда тапсырмалар әр түрлі болуы мүмкін: материктердің географиялық объектілері, тау жыныстары және т. б.

«Картадан іздеп тап».

Мұғалім екі оқушыға картада географиялық нысанды көрсетуді ұсынады. Оны бірінші көрсеткен адам жеңеді. Жеңілген оқушы ойыннан шығады,келесі оқушы ойынды жалғастырады.

«Иә немесе жоқ»

Мұғалім географиялық аймақты атайды және кішкене анықтама береді. Мысалы," бұл не? " Азияда. Ойыншылар бұл нысанды "иә" немесе "жоқ"деп жауап беруге болатын сұрақтар қою арқылы болжауы керек.

Ендіктер және бойлықтар ойыны

Ойынға қатысушылар (кем дегенде 4 адам болуы керек) төрт топқа бөлінеді. Біріншісі - "солтүстік ендіктер", екіншісі - "Оңтүстік ендіктер", үшіншісі - "Шығыс Бойлықтар", төртіншісі - "Батыс Бойлықтар". Ойыншылар қатарға араласады. Жүргізуші кез-келген географиялық нысанды атайды, ойынға қатысушылар оның қай жерде екенін тез еске алады. Бұл объектінің "ендіктері" мен "бойлықтарын" білдіретіндер тез отыруы керек. Мысалы, жүргізуші: Мадагаскар аралы; "Оңтүстік ендіктер" мен Шығыс бойлықтарды бейнелейтін жігіттер еңкейеді". Кім қателессе, ол айыппұл ұпайын алады, ал қайта қателескен кезде ол ойыннан шығарылады.

Просмотров: 397


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст