Тәрбиеші: Валеева Зухра Ахметжанова.
Мақсаты:балалардыжолбелгілерін ажыратуға, оларды қала көшелері мен жолдарында пайдалануға үйрету; жол қозғалысы ережелері бойынша білімді ойын-саяхат түрінде бекіту; қызығушылықты, байқауды дамыту; жол қозғалысы ережелерін зерттеуге және сақтауға, жол қозғалысына қатысушыларды құрметтеуге тәрбиелеу.
Міндеттері:
Оқытушылық:
Жол қозғалысы кезінде өзін ұстай білу қағидасын қалыптастыру;
Балалардың жол белгілері, бағдаршам сигналдарының мәні туралы білімдерін кеңейту;
Көшелер мен жолдардағы қауіпсіз мінез-құлық мәселесі бойынша жалпы ой-өрісті кеңейту.
Дамытушылық:
Жол қозғалысы ережелерін сақтай отырып, балаларда жауапкершілік сезімін дамыту;
Ойлауды, ауызша сөйлеуді, есте сақтауды, зейінді дамыту.
Тәрбиелік:
Балаларда жол қозғалысы ережелеріне құрметпен қарауға және оларды ұстануға деген ұмтылысты тәрбиелеу;
Білім беру:
- мектеп жасына дейінгі балаларда жолда өзін дұрыс ұстау әдетін қалыптастыру;
- Сауатты жаяу жүргіншілерді тәрбиелеу.
Жоспарланған нәтижелер: жолдағы мінез-құлық мысалдарын бағалау, жол белгілерін ажырату, жол белгілерін мақсатына қарай топтастыру; топта өзара әрекеттесу; жолдастардың пікіріне құрметпен қарау.
Осы сынып сағатын өткізу үшін балалардың әрқайсысы үшін қолайлы жағдайлар жасалды: орналастыру мен орын ауыстыруды ескере отырып, кеңістікті ұйымдастыру, сынып сағатын өткізу үшін тиісті материал дайындалды.
Негізгі міндеттер көрнекі, ауызша және практикалық әдістердің үйлесімі арқылы жүзеге асырылды.Сабақтың құрылымы оның барлық бөліктері логикалық түрде өзара байланысты және тақырыпқа сәйкес келетін етіп құрылған. Әр түрлі іс-шаралар, әдістемелік әдістер шаршауды азайтуға және балалардағы танымдық және сөйлеу белсенділігін сақтауға ықпал етті. Сұрақтар. Ойлануға және өз пікірін айтуға мүмкіндік берді. Мен балалармен қарым-қатынас орната алдым деп санаймын. Мен әр баланың жеке ерекшеліктерін ескердім.
Материалды таңдау балалардың жасерекшеліктерінесәйкесжүргізілді.
Сыныпсағатында мен позитивтіпсихологиялық көзқарасты, мейірімді тонды қолдандым.Жауаптарына сәйкес, балалардың іс-әрекеттеріне, жоспарланған тапсырмаларды сәтті орындауға, балалардың қызығушылығына және олардың осы тапсырмаларды орындауға деген ұмтылысына сәйкес, бұл сынып сағаты жоспарланған мақсатқа жетті деп санаймын. Балалар проблемалық тапсырманы шешуде жақсы ықыластарын білдірді.