Мақсаты: балаларды біздің өлкеміздің құстарымен таныстыру.
Міндеттері:
Тәрбиелік: балаларда құстардың ерекше белгілерін, олардың сыртқы құрылымы мен өмір салтын анықтау қабілетін қалыптастыру.
Дамытушылық: балалардың шығармашылық қабілеттерін, тапсырма үшін жауапкершілік сезімін дамыту; балалардың танымдық қызығушылығын дамыту; Тәуелсіздік дағдыларын жетілдіру; есте сақтау қабілетін, зейінін, логикалық ойлауын дамыту
.
Тәрбиелік: балаларды табиғатқа деген сүйіспеншілік пен құрметке тәрбиелеу, құстарға ұқыпты қарау.
Сынып сағатында оқушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері ескерілді.
Мен мектеп жасына дейінгі балаларды әмбебап оқыту, үйрету элементтерін енгіздім: құстар туралы танымдық ойын материалдары оқушыларға сынып сағаты тақырыбын анықтауға және мұғаліммен бірлесе отырып, сынып сағатының мақсаттарын тұжырымдауға көмектесті.
Сынып сағатында танымдық белсенділікті жандандыру, білім алушылардың білім сапасын арттыру үшін көрнекі құралдар пайдаланылды. Танымдық іс-әрекеттің келесі формалары қолданылды: фронтальды, жеке, топтық, олар сабақ барысында бір-бірімен ауысып отырды. Сынып сағаты ұйымдастырушылық кезеңнен басталады, оның міндеті-тәрбиеленушілерді сынып сағатына дайындау. Ұйымдастырушылық кезеңде балалар көңіл-күйді карталар арқылы анықтады: « көңілді күн», «көңілсіз күн» ,бұл кезең қысқа болса да, оқушыларды нәтижелі жұмысқа тез бейімдеуге мүмкіндік берді, оқу іс-әрекетіне ынталандырушы кіріспе болды, сондай-ақ эмоционалды және іскерлік көңіл-күй қалыптастырды.
Білім алушылардың білгендерін жандандыру мақсатында,жаңа сабақ кезінде сыни ойлауды дамыту технологияларына қатысты жаңа әдісті қолданды. Білім алушылар білгендері негізінде жануарларды тұрғылықты жерімен байланыстырды, жануарларға жем таңдады. Бұл кезең сабақ тақырыбын игергендерін тексеругекөмектесті.
Негізгі кезеңде қабылдау, түсіну және есте сақтау үшін жаңа білімді зерттеу кезінде әр түрлі әдіс-тәсілдерді қолдануға тырыстым. Танымдық белсенділік дәрежесін арттыратын оқытудың әртүрлі формаларын, әдістері мен әдістерін қолдандым. Мұнда топтарда тапсырма, балалардың өлең оқуы болды. Осы кезеңдерде ұсынылған ақпарат балалар үшін тартымды болды. Тапсырмалар мазмұнының тартымдылығы мен оқу материалын беру есебінен оқушылардың сынып сағатына қойылған мақсаттарға жету мүмкіндіктері артты. Сабақ құрылымы мұқият ойластырылған. Сынып сағатында білім алушылардың денсаулығын сақтауға ықпал ететін әдістер мен тәсілдер қолданылды. Бір сағат ішінде менің тәрбиеші ретіндегі әрекеттерім оқушылардың физикалық, физиологиялық, психикалық денсаулығын сақтау тәсілдерін қамтыдым. Оқу жүктемесінің ауысуы, қызмет түрлерінің жиі өзгеруі ұйымдастырылды. Көзге арналған гимнастиканы қолдану оқушылардың көру гигиенасы талаптарына сәйкес визуалды қабылдауын ұйымдастыруға мүмкіндік берді. Таңдалған оқу тапсырмалары білім алушылардың салауатты өмір салтын қалыптастыруға ықпал етті. Қозғалыс белсенділігін арттыру үшін мен дене шынықтыруды, динамикалық қалыптарды өзгертуді, көзге арналған жаттығуды қолдандым. Сынып сағатының материалы ғылыми, қол жетімділік принципіне сәйкес келді және мектепалды сынып оқушылары үшін сәйкес болды.
Сынып сағаттың қорытындысын шығарудағы тәрбиеленушілердің дербестігі сынып сағаттың тақырыбын ашу туралы қорытынды жасауға мүмкіндік береді. Әр оқушы үшін сәттілік жағдайы құрылды, бұл сонымен қатар мотивацияны арттыруға және сынып сағатында танымдық қызығушылықты сақтауға ықпал етті.
Сабақ бойынша сұрақтар қою және тапсырмаларды анықтау кезінде оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескердім, олардың қызметінің нәтижелеріне тек оң сипаттама бердім, бұл балаларды ынталандырды және сабақ бойынша олардың белсенділігін арттырды.
Мен қойылған міндеттерді шешілген, қол жеткізілген деп санаймын, бұл балалардың сабақ тіліндегі белсенділігін дәлелдейді.