Жарқайың ауданы бойынша  білім бөлімі " Зерноград ауылының негізгі орта мектебі! коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Зерноград" отдела образования по Жаркаинскому району

СоцСети

Қамқоршылық кеңесі

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Ақылды және ақылды"іс-шарасын талдау

12.04.2024

Пішін: ойын.

Мақсаты:

- Бастауыш сынып оқушыларының танымдық іс-әрекетін дамыту.

- Дарынды балаларды анықтау.

Викториналар оқу процесін белсендіруге ықпал етеді, балаларда байқау, зейін, есте сақтау, ойлауды дамытады. Олар бұрын алған білімдерін тексеру және бекіту үшін де, оларды кеңейту және тереңдету үшін де қолданыла алады.

 

Осылайша, бастауыш сынып оқушыларының танымдық қызығушылығын дамыту үшін қолайлы жағдайлар жасай отырып, іс жүзінде мен викториналардың маңызды рөл атқаратынына көз жеткіздім.

Бұл сабақты әзірлеу кезінде келесі факторлар ескерілді: бастауыш сынып балаларының жас ерекшеліктері, оқу курсының мазмұнына сәйкестігі, оқу кабинетінің техникалық жабдықталуы.

 

Осы сабаққа дайындық кезінде дидактикалық мақсат анықталды: оқушылардың визуалды есте сақтауды дамытудың практикалық іс-әрекетінің тәжірибесін игеруіне жағдай жасау, балалардың ой-өрісін кеңейту. Тәрбиелік және дамытушылық оқыту, көрнекілік, қол жетімділік принциптері арқылы қол жеткізілді.

 

Бұл сабақты құру эмоционалды батыру әдісіне негізделген, ол оқытудың негізгі міндетін жүзеге асыруға жақсы ықпал етеді: қиял мен қиял арқылы оқушылардың шығармашылық бастамасын белсендіру.

 

Таңдалған әдістер сабақтың міндеттеріне, оқу материалының сипаты мен мазмұнына, оқушылардың білім деңгейіне, дағдылары мен дағдыларына сәйкес келді. Көрнекі әдістер қолданылды: көрнекілік, слайдтарды көрсету; практикалық; оқуға деген қызығушылықты ынталандыру әдістері: танымдық тапсырмалар (ребустар, шифрограммалар, жұмбақтар).

 

Сабақтағы қызметті ұйымдастыру формалары: фронтальды, топтық. Ойынның әртүрлі кезеңдеріндегі оқушылардың белсенділігі жоғары болды. Басында жылыну болды. Содан кейін ойлау тапсырмалары есте сақтау, қозғалыс, тапқырлық тапсырмаларымен кезектесіп отырды.

 

Физикалық стрессті жеңілдету үшін физикалық минут қолданылды, ол би кідірісі түрінде өткізілді.

 

Просмотров: 256


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст