Жарқайың ауданы бойынша  білім бөлімі " Зерноград ауылының негізгі орта мектебі! коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Зерноград" отдела образования по Жаркаинскому району

СоцСети

Қамқоршылық кеңесі

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Оқушылардың ағылшын тілін үйренуге деген ынтасын арттыру жолдары»

04.07.2024

         Оқу әрекетінің танымдық мотивациясы шет тілдерін меңгерудің маңызды факторларының бірі болып табылады. Танымдық мотивацияның негізі – білімге деген риясыз құштарлық, оқушының барлық жаңаны меңгеруге деген бақылаусыз ұмтылысы. Осындай мотивация арқылы оқушылар оқу материалын оңай қабылдап, қиындықтарды жеңеді.

               Шет тілін оқытудың барлық кезеңдерінде оқу мотивациясының мәселесі басты мәселе болып табылады. Мотивсіз әрекет болмайтыны белгілі. Сонымен қатар, шет тілі мәдениетін меңгеру кезінде студентті іс-әрекетті жүзеге асыруға қандай мотивтер итермелейтіні маңызды.
               Мотивтердің қалыптасуына әсер ететін маңызды ынталандырулардың бірі ойын, өйткені Барлық жас кезеңдері өзінің жетекші түрлерімен (бастауыш мектеп жасы – оқу іс-әрекеті, орта мектеп жасы – қоғамдық пайдалы, жоғары мектеп жасы – тәрбиелік және кәсіптік іс-әрекет) ойынды ығыстырмайды, бірақ оны баланың даму процесіне қоса береді.
Жұмыс принциптері
               Жаңашылдық принципі. 
      Кез келген жаңа жұмыс формалары мен әдістері сабақта әрқашан қызықты. Студенттердің қызығушылығы уақыт өте келе жоғалады. Бірнеше сабақтан кейін үлкен қызығушылық тудырған және «жарқырап кеткен» нәрсе өзінің қызығын жоғалта бастайды. Қарым-қатынастың әртүрлі формаларын қолдану (сұхбат, пікірталас, жобаны қорғау) көп ұзамай орындалуды қажет ететін кезекті сабақ тапсырмасы ретінде қабылдана бастайды. Демек, мұғалімнің негізгі міндеттерінің бірі - балаға әлі таныс емес жұмыстың жаңа түрлерін ұсына отырып, оның қызығушылығын сақтау.
               Оқушылардың жас ерекшеліктері мен тілдік дайындығын ескеру принципі.         
      Негізінде әрбір пән мұғалімі әр түрлі жастағы балалармен жұмыс істеуі керек және бастауыш сынып оқушыларына ойын тапсырмасын немесе дәстүрлі емес жұмыс түрін ұсына отырып, біз 6-7-сыныптарда күрделі тілдік материалмен бірдей жаттығуды қолданамыз. Өкінішке орай, жиі көңіліміз қалды: жігіттер ешқандай қызығушылық танытпайды, жұмысқа баяу қатысады және тапсырманы жай ғана «базалайды».
        Қайырымдылық принципі. 
        Балалардан мынадай сөйлемді жиі естисіз: «Мен бұл сабаққа барғанды ​​ұнатамын, өйткені маған мұғалім ұнайды». Бұл мәлімдеме маңызды емес. Егер мұғалім балаларды жеңе алса, бұл қазірдің өзінде пәнді оқуға үлкен ынталандыру. Бір өкініштісі, мектепті көп жылдар бұрын бітірген көптеген ересектер мұғалімнің оларды түсіне алмағандықтан және әр сабақты кішкене қуанышқа айналдыра алмағандықтан, кейбір пәндерді қорқынышпен еске алады. Егер сіз бірдеңені түсінбесеңіз немесе дайын болмасаңыз да, сіз қорықпайсыз, олар сізді ұрыспайтынын білесіз. Әрине, бұған қиянат жасауға болмайды! Оқушыларымызды шет тілінде сөйлесуге үйреткіміз келсе, сабақта сенімді қарым-қатынас орнатуымыз керек. Формализм қарым-қатынасты бұзады. Мұғалім мен студенттер арасындағы, бүкіл топ мүшелері арасындағы достық қарым-қатынас көптеген қиындықтарды, соның ішінде тәртіптік қиындықтарды жеңуге көмектеседі. Сабақта әзіл мен экспромттың рөлі зор.
               Таңдану принципі. 
      Бұл принцип сабақтың басында оқушыларға: «Балалар, бүгін бізде ерекше сабақ: біз өзімізді ертегіде көреміз» деп айтудан тұрмайды. Оқушылар саяхат сабағы мұғалімнің тапсырмаларын орындап жатқанын тез түсінеді, бірақ тек басқа формада. Мұғалім ұсынған тапсырма немесе жұмыс формасы оқушылар сабақта күтпеген нәрсеге айналуы керек.

 

 

Просмотров: 591


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст