Қазақстан тарихы сабағын талдау
Құралдар: "Қазақстан-Халықаралық құқық субъектісі" презентациясы, " конспектісі бар карточка-қосымшалар, бекіту және рефлексия үшін тапсырмалары бар карточкалар
Тоқсан: III
Бөлім: Қазақстан мемлекеттілігінің жандануы (1991 - 1996 жыл)
Сабақтың тақырыбы: Қазақстан - Халықаралық құқық субъектісі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
Сабақтың мақсаттары:
Тарихи тұжырымдама: маңыздылығы
Сабақ түрі: жаңа білімді игеру сабағы, жаңартылған оқу бағдарламасы
1.Сабақ ұйымдасқан түрде басталды, психологиялық көзқарас арқылы эмоционалды көңіл-күй жүргізілді. Сабақтың екінші кезеңінде"шақыру" кезеңі
өткен сабақтың тақырыбы бойынша үй тапсырмасы мен біліміне сауалнама/тексеру жүргізілді.Өткізу әдісі: ауызша сауалнама. Сауалнама оқушылардың жоғары дайындық деңгейін көрсетті.
2.Келесі кезең "білімді өзектендіру немесе бастапқы ынталандырушы материал", оқушыларға салыстырмалы талдау үшін терминдермен сурет көрсетілді. Оқушылар сабақтың тақырыбын қабылдайды, сабақтың мақсаттары мен міндеттерін үйренеді.
3. Түсіну/қолдану кезеңі, сабақтың ортасы-жаңа тақырыпты зерттеу, яғни сабақтың теориялық және практикалық бөлігі. Жаңа білімді игеруге оқушыларды іздеу жұмыстарына тарту арқылы қол жеткізілді. Әр кезеңде оқушылар қорытынды жасап, материалды бекітті. Оқушылар тарихи дереккөздерді зерттеп, ақпаратты талдап, қорытынды жасады.
Нәтижелік қорытынды
Қолданылған сабақ құрылымы, әдістері мен әдістері сабақтың мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізуге ықпал етті. Әр түрлі іс-шаралар және сайып келгенде олардың тиімділігі оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруға, сабақтың мазмұнына қызығушылықтарын сақтауға ықпал етті.
Сабақтың кезеңдері бір-бірімен қисынды түрде байланысты болды. Осы сабақты дайындау кезінде оқытуда тұлғаға бағытталған және құзыреттілікке бағытталған тәсіл бөлінді. Оқытудың ақпараттық технологияларын пайдалануға көп көңіл бөлінеді.
Сабақта көптеген ақпарат бар. Құзыреттілікке бағытталған тапсырмаларды қолдану әрі қарай оқыту және білім беру процесінің тиімділігін арттыру үшін қажет ақыл-ой іс-әрекетін дамытуға ықпал етеді.
Сабақтағы жақсы психологиялық атмосфера оқушылардың сабақ барысына қызығушылығының, табысқа жету жағдайларын жасаудың, мадақтау түріндегі ынталандырудың, оқушылармен ынтымақтастықтың арқасында сақталды.
Сабақтың Денсаулық сақтау аспектісі орындалған тапсырмалардың орындылығы, оқушылармен ынтымақтастық рухын орнату, сабақтың құрылысында болды.
Сабақтың нәтижесі білімді берік игеру болады деп ойлаймын, бұл осы тақырыпты одан әрі зерттеуге көмектеседі.
Сыныптың белсенділігін жоғары деп бағалауға болады. Сабақ барысында мақсатқа қол жеткізілді деп санаймын.